تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائران، ظرفیت مناسبی ایجاد کرده است

  • کد خبر: ۱۴۱۳۲۳
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
فرماندار مشهد: حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائران، ظرفیت مناسبی ایجاد کرده است
فرماندار مشهد گفت: با حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائران، ظرفیت بسیار مناسبی پیدا کردیم و تجربه ای برای ما شد که همواره با مردم باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در همایش «هم محله ای های امام رضا (ع)» که ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری و فعالان خدمات رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، «محسن داوری» فرماندار مشهد گفت: ظرفیت انقلاب اسلامی، ظرفیتی است که «مردم محور» است و انقلاب اسلامی را مردم ایجاد کرده اند. این انقلاب، دنیا را متحول کرد و اگر منجر به تحول دنیا نمی شد، تمام دنیا در مقابل آن قرار نمی گرفتند.

وی افزود: کسی با مجموعه ای که توانمند نیست، مقابله نمی کند و و جایگاهی که بی ازش است، بر سر آن رقابت نمی کنند و گفتمانی که اساس ندارد، مورد توجه قرار نمی گیرد. اگر امروز چشم همه به تحولات جمهوری اسلامی است، به این دلیل است که می تواند در معادلات جهان اثرگذار باشد.

فرماندار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در روزهای پایانی ماه صفر، رویکرد مردمی دوباره در مشهد تجلی و انسجام پیدا کرد و با همت امور مساجد و تشکل های مردمی و همبستگی ایجاد شده و با همراهی دستگاه های حاکمیتی، اتفاق ویژه ای رقم خورد. ظرفیتی مردمی به خوبی دیده شد و ما به مطلوب نزدیک شدیم.

وی تاکید کرد: باید از افرادی که این اتفاق را رقم زدند، تقدیر و تشکر کنیم و این تجربه را برای خودمان بازگو کنیم که هر جا بنا داریم رویکرد انقلابی ما ادامه داشته باشد، باید مردم در صحنه بمانند.

داوری افزود: امروز با حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائرین، ظرفیت بسیار مناسبی پیدا کردیم و تجربه ای برای ما شد که همواره با مردم باشیم. اولین کار ما این باشد که نوکر مردم باشیم تا مردم هم در صحنه باشند و ما را حمایت کنند و ما هم امر مردم را اجرا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->