۱۵ درصد مشهدی‌ها، مالک اراضی قولنامه‌ای هستند| لایحه تشویق تفکیک اراضی در دستور کار شهرداری خلیل موحد جانشین هاشم دائمی در شورای شهر مشهد شد سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد
سرخط خبرها

پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه و بازطراحی و انجام مطالعات دقیق‌تر در این خصوص را داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به لزوم توجه به گسترش حمل‌ونقل پاک و ترویج و تشویق مردم به استفاده از این مد حمل‌ونقلی، اظهارکرد: مدنظر داشته باشیم که اجرایی کردن این نگاه و سیاست، باید با پیوست‌های مطالعاتی و کارشناسانه همراه باشد وگرنه می‌تواند کارکرد‌های معکوس داشته باشد و مدیریت شهری را از اهداف مدنظر دور کند.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته شاهد ایجاد مسیر‌های دوچرخه در بسیاری از معابر شهری بودیم، گفت: متاسفانه در برخی از خیابان‌ها، این مسیر‌های ویژه بدون مطالعات ترافیکی و تخصصی انجام شده که نه تنها دستاورد مثبتی برای شهرداری نداشته بلکه موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین، نارضایتی مردمی و تشدید آلودگی هوا شده است.
دائمی افزود: معابر مختلفی مشمول این تصمیم غیرکارشناسی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به حدفاصل «چهارراه زرینه» تا «چهارراه شهدا» اشاره کرد که در هسته مرکزی شهر، به یک معضل ترافیکی و شهری تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، پیشنهاد بازنگری در مسیر‌های احداث شده ویژه دوچرخه را می‌دهم و این پروژه باید مورد مطالعه و بازطراحی قرار گیرد.
دائمی گفت: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره پیوسته تاکید داشته که حامی حمل‌ونقل پاک و مشوق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است، ولی باید توجه داشت که فرهنگسازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه نیازمند ورود هوشمندانه، تخصصی و براساس مطالعه است تا بهترین خروجی حاصل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->