ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

چشم امید بازنشستگان تامین‌اجتماعی به جلسات یکشنبه و چهارشنبه‌های هیات دولت خشک شد! افزایش حقوق شاید وقتی دیگر!

  • کد خبر: ۱۱۰۶۱۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
  • ۴۶
چشم امید بازنشستگان تامین‌اجتماعی به جلسات یکشنبه و چهارشنبه‌های هیات دولت خشک شد! افزایش حقوق شاید وقتی دیگر!
روزهای گذشته اخباری در مورد به تعویق افتادن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران در سایت شهرآرانیوز به چاپ رسیده که واکنش بسیاری از مخاطبان و کاربران سایت را برانگیخت.

به گزارش شهرآرانیوز، در همین زمینه از آنجائی که سایت شهرآرانیوز، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و در صدد است تا صدای مردم را به گوش مسئولان برساند تا بتواند حداقل دردی از درد مردم را دوا کند در زیر بخشی از این دردل‌های این عزیزان و قشر زحمتکش جامعه را آورده تا شاید مسئولان گوشه چشمی به آن داشته باشند.

مصوبه ای که در انتظار تصویب نهایی و ابلاغ معطل مانده است

طبق نظر کانون‌های بازنشستگان تامین اجتماعی مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، کاملاً قانونی است؛ دولت نه سهمی در پرداخت آن دارد و نه اجرای آن بار مالی برای دولت دارد؛ مدیرعامل و هیات مدیره سازمان و وزیر کار با آن موافقت کرده و خواستار اجرای آن شده‌اند.

تقریباً یک ماه از ارسال مصوبه‌ی افزایش حقوق بازنشستگان به هیات دولت گذشته است؛ مصوبه‌ای که به امضای مدیرعامل و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی رسیده، هفته‌ها در راهرو‌های هیات دولت در انتظار تصویب نهایی و ابلاغ مانده است.

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) در این رابطه می‌گوید: در آخرین پیگیری‌هایی که داشتیم، قرار شد مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان همین روز‌ها به تصویب هیات دولت برسد، اما باز خبر‌هایی از مخالفت برخی مقامات در سازمان برنامه و بودجه به گوش می‌رسد.

وی در ارتباط با مخالفت برخی مقامات دولت با افزایش حقوق بازنشستگان کارگری گفت: بودجه و اعتبار سازمان تامین اجتماعی ربطی به دولت ندارد؛ مدیریت منابع و مصارف در این سازمان غیردولتی، برعهده دولت نیست و دولت هیچ نقشی در پرداخت حقوق بازنشستگان این سازمان ندارد. در واقع دولت هیچ پولی بابت مستمری‌ها به سازمان تامین اجتماعی نمی‌پردازد و اتفاقاً بابت تعهدات انجام نشده به این سازمان و بیمه شدگان آن بدهکار است؛ بزرگ‌ترین بدهکار سازمان، امروز دولت است؛ حالا بدهکاری که به تعهداتش عمل نمی‌کند، مانع افزایش حقوق بازنشستگان شده و برای سازمان تعیین تکلیف می‌نماید، آیا این رویه درست است؟

عیوضی با بیان اینکه «این سنگ اندازی‌ها جدید است و تاکنون سابقه نداشته و اصولاً در حیطه‌ی کار دولت و سازمان برنامه و بودجه نیست» می‌گوید: سازمان برنامه و بودجه مسئول تخصیص اعتبار و نظارت بر خرج کرد آن در نهاد‌های دولت و زیرمجموعه‌های آن است؛ مدیریت منابع و مصارف سازمان برعهده مدیرعامل و هیات مدیره آن است؛ و این درحالیست که این مقامات مسئول پای مصوبه‌ی افزایش مستمری بازنشستگان امضا گذاشته‌اند و آن را یک ماه پیش برای تصویب به دولت فرستاده‌اند. به عنوان نماینده بازنشستگان می‌گویم؛ بیش از ۱۲ میلیون نفر از جمعیت کشور بی‌صبرانه در انتظار تصویب این مصوبه هستند.

بدعتی فراقانونی برای اولین بار!

دبیر کانون بازنشستگان کارگری استان تهران به نشست نمایندگان بازنشستگان در مجلس با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی اشاره می‌کند و می‌گوید: در این نشست، نمایندگان مجلس توجیه شدند و اذعان داشتند که حق با بازنشستگان است؛ باید هرچه زودتر افزایش حقوق سال جدید اعمال شود؛ میلیون‌ها نفر از جمعیت کم درآمد کشور نباید گرفتار یک بدعت فراقانونی شوند؛ از قضا رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور و دولت، خواستار اجرایی شدن افزایش حقوق بازنشستگان کارگری شده است؛ برخی دیگر از نمایندگان مجلس نیز در همین زمینه به دولت نامه زده‌اند و خواستار پاسخگویی شده‌اند.

او تاکید می‌کند: مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، کاملاً قانونی است؛ دولت نه سهمی در پرداخت آن دارد و نه اجرای آن بار مالی برای دولت دارد؛ مدیرعامل و هیات مدیره سازمان و وزیر کار با آن موافقت کرده‌اند و خواستار اجرای آن شده‌اند؛ ما از دولت مصرانه می‌خواهیم همین هفته افزایش مستمری بازنشستگان را تصویب و برای اجرا ابلاغ کند تا مستمری‌بگیران از نگرانی نجات یابند و بتوانند مستمری خردادماه را با افزایش قانونی دریافت کنند. برای این منظور، هفته‌هاست که در حال رایزنی هستیم؛ با تمام مقامات و مسئولان از جمله نمایندگان مجلس صحبت کرده‌ایم؛ بازنشستگان چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهند؛ می‌گویند انتظار داریم مثل هر سال، افزایش مستمری‌ها توسط دولت امضا شود.

لزوم تصویب و اجرا قبل از پایان خرداد

این فعال صنفی بازنشستگان تصریح می‌کند: دولت از یکسو دست به جراحی اقتصادی و آزادسازی قیمت‌ها زده و مهار قیمت‌ها را به دست بازار سپرده و از سوی دیگر، بخشی از آن با افزایش حقوق بازنشستگان کم درآمد مخالفت می‌کند؛ امروز یک بازنشسته چطور با حقوق پارسال از پس مخارج سنگین امسال بربیاید؛ بازنشستگان کارگری اندوخته و سرمایه‌ای ندارند که با آن شکاف سنگین دستمزد و هزینه‌های زندگی را پر کنند؛ عادلانه نیست در این شرایط، بازنشستگان از حق قانونی خود محروم باشند؛ همین هفته مصوبه را برای اجرا ابلاغ کنند تا مستمری خردادماه با افزایش سال جدید پرداخت شود و علاوه بر این، مابه التفاوت دو ماه قبل هم واریز گردد.

او در پایان تاکید می‌کند: وقتی مصوبه را هیات مدیره و مدیرعامل سازمان امضا کرده‌اند یعنی تامین اعتبار مالی انجام شده و همه زیرساخت‌ها فراهم است؛ تامین اجتماعی زیرمجموعه‌ی دولت نیست؛ بنابراین اجازه بدهند همین استقلال نیم بند سازمان پابرجا بماند.

برخی از پیام‌های بازنشستگان تامین اجتماعی که در زیر آمده است را بخوانید.

خون به دل بازنشستگان نکنید!

-چرا هیئت دولت اینقدر خون به دل بازنشستگان می‌کنند، ۳ماه از سال رفت آقای ریسی چرا آنقدر معطلی می‌کنید؟
-انتظار، مرضی است که واکسن ندارد. سه ماهه مارا در انتظار افزایش حقوق نگه داشتید. خدابیامرز عمویحیی برج۲ منتظر افزایش و معوقه بود که تولد نوه ش دوچرخه بخره.۳روز پیش عمرشو داد به شما!

-جناب خاندوزی ما بازنشستگان تامین اجتماعی دیگه ازاین همه وعده‌های پوچ خسته شدیم لطفا با روح و روان ما بازی نکنید صبر هم اندازه‌ای دارد.
-درکانون‌های بازنشستگان باید بسته شود عده‌ای بدون آگاهی و حراف با ابراز نظرات بی‌سوادیشان باعث تاخیر در احکام می‌شوند؟! 

-نیاز به بررسی دولت نداره صندوق بازنشستگی مال بازنشستگان است این افزایش حقوق قانونی است ... پس چرا دولت مردان بی‌خیال هستند، چقدر گرانی و تورم ، ما از پس این هزینه ها بر نمی آئیم.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
مجلس باید به دولت بابت اجرایی نکردن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کارت زرد بده وحتی به وزیرکار و برنامه وبودجه کارت قرمز بده که بدونن حرف مجلس حرف کل مردمه ایرانه
1
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
ننگ ما ننگ ما دولت الدنگ ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
اگر از این کمیسیونهای اقتصادی و برنامه بودجه تا حالا ابی گرم شده بود که احتیاج به جراحی اقشار اسیب پذیر نبود ، خاندوزی پورابراهیمی میر کاظمی همه ضد کارگرند همه گرگند در لباس میش امیدوارم روزی در دادگاه ملت روسیاه و محاکمه بشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
شکم سیر از شکم گرسنه خبر نداره ضمنا مسیولین فک میکنند فقط خودشان فرزند دارند و ابرو دارند کارگران و بازنشستگان کارگری نه فرزند دارند و نه ابرو و نه حق زندگی
بازنشسته بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
اقایان مسول نمایندگان محترم وکلای قانونی بازنشستگان رییس محترم سازمان وهرانکه دراین روزها دست به قلم است ونتیجه کارراهرلحظه که ناخوشایندشان باشد راباقلمی عوض خواهند کرد تورابخدا مابازنشستگان دیگر نای زندگی کردن نداریم ۳۵سال بیمه پرداخت کرده ایم بخاطر همچین روزی اما شمادولتمردان یک درصد هم بفکر مانیستید که لااقل ازمال واندوخته خودمان به مابدهزد دست توی جیبمان نکنید وشمااقای هیعت دولت شکم سیر خبر از گرسنه نداره تادیر نشده واه مادامنتان رانگرفته مصوبه راتایید وحق وحقوق قانونی مارا ادا کنید
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
ما ازشخص رئیس محترم جمهور میخواهیم خود شخصا پاسخ گوی بازنشستگان باشند ومشگل حقوق رابرطرف ودستورفوری دال برتصویب حقوق بازنشستگان صادر نمایند وبیشترازاین باعث ازردن این قشر نشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
مگر نظر بازنشیتگان مهم است
بازنشسته بی نان شرمنده زن بچه‌هاش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
درقدیم گفتن شکم سیرخبرازگرسنه ندارد الان وزیران دولت چه میداند ماه چقدر زجرمی‌کشیم اون بالا نشستین خبراز بازاردارند خودشان همه چیزگران میکنند ولی مثل کبک سرگردانند زیربرف باید اینقدر انتظار بکشید تا باخودت به گورستان ببریم ماه هم واگذارتان میکنیم اون خدا بالای سر
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
دولتی که مجری اجرای قانون است خودش دارد در افزایش حقوق بازنشستگاه که قانونی تصویب شورای عالی کار شده ووزیر ونماینده کارفرما ونماینده کارگر وهیئت امنا ومدیرعامل امضا کرده اند میخواهد غیر قانون عمل کند چنین دولت بی قانون نمیتواند عدالت را برقرار کرده و خائن به قانون باشد
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
شاید نه حتما مسیولین رده بالا یا خواب هستن یا نابینا و وضع مردم را نمیبینند والا حتما فکری به حال مردم زجر کشیده میکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
در کانون با این همه مقامات بی کفایت وسازمان تامین اجتماعی که ۳۰ سال بیمه ما رو قبل از پرداخت حقوق کسر کردنو به نظرم باید گل گرفت که الان نمیتونن کاری کنن وفقط نامه میدن یا خواهش میکنن پس کو عمل کجاست کسی که بتونه حق مارو بگیره جواب خانواده‌ هامونو شما میدید؟بی کفایتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
اگه راست میگیدوما مهمون جیب خودمون هستیم‌ بفرمایید کی به این دولت دروغگوو غاصب اجازه داده در جیب مارو ببنده وفقط برای خودش از جیب ما بدون اجازه برداشت کنه؟دزدی از این روشنتر؟وقتی هیچ شخصی پاسخگوی ما نیست یعنی این۱۲میلیون آدم اصلا برای دولت مهم نیست وهر بلایی که سرما بیاد کسی اهمیت نمیده حالا شما هی نامه بدیدوخواهش کنید،آقا فراخوان بدیداگه راست میگیدتجمع کنیم ومثل بقیه حقمونو بگیریم،هر چند این روش درقامت وشان بازنشستگان عزیز وگرانقدر نیست ولی آیا چاره ای هست؟
م.ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
اقای ریسی مگه مابازنشستگان از شما حقوق می گیریم که اقدر خون به دل ماگذاشتی مابه شماای دایم که باماایجور رفتارکنی ۳ماه ازسال گذشت دیگه بسه توخودت ازقانون بایداطاعت کنی نه قانون شکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
واقعا دولتی که اسمشو گذاشته انقلابی باید خجالت بکشد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
نگران نباشید دولت امید محرومان است بهتر از هم میشود!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
4
بنده و کل خانواده ام که به رئیسی رای دادیم به شدت پشیمانیم !!!!
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
آقاي رئيسي كجايي ؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
بترسید از آه مظلوم بترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خانواده شش نفره هستم ، باور کنید از اول سال تا به همین لحظه فقط لعنت و نفرین به مسئولین مربوطه و آنهایی که مسبب این تاخیر هستند می فرستیم ، لااقل به خاطر زن و بچه‌هایتان بترسید گریبان این نفرین 12 میلیون بازنشسته باشید ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
دیگر صبرمان تمام شده اگه دولت تا آخر خرداد تعیین تکیلف نکند باید تمام بازنشستگان عزیز در سراسر ایران اعتراض کنند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
چقدر بی معنی است کش دادن ی امضاء این بنده خدا سید میخواد چی برسونه چرا اینقدر طول ک تفسیرش میده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خدا رحمت کند اون بابایی که میخاست برای نوه اش دوچرخه خرید کند اما نه رییسی کاری کرد براش نه عجل امانش داد، مگر برای رییسی و اطرافینش بخصوص وزیر کار مهم است که این اتفاق افتاده حتی همه ما هم بمیریم بازم هم مهم نیست براشون، سر پل صراط جلوشون می گیریم انشالله، همه ما به نوعی مثل اون بابا بزرگ میخاهیم دل نوه هامون خوش کنیم حیف که امثال رییسی ها نمی زارن، حیف رای من
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
خدا لعنت کند پدر ومادر آن کسی که داره با حقوق باز نشستهای تامین اجتماعی بازی میکند ونمی گذاره زود تر به سرانجام برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
چرا دولت عدالت محور سکوت کرده؟؟؟؟؟مگه از جیب خودش میخاد بده؟؟؟؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
سلام با روح وروان بازنشستگان بازی نکنید هر سال فروردین و اردیبهشت را زهر مار میکنید امسال خرداد را اضافه کردید استانه تحمل بازنشستگان پر شده شما چقدر بیمه از ما کم کردید و خوردید حال این پاسخگوی شما روزهای خوب خواهد امد واین عملکرد بد شما سرعت امدن روزهای خوب را بیشتر میکند بیا مهدی عج شب هجران سحر کن .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
قبل از ری گیری حرفهای امیدوار کنند زدی حلا خودتو نشون بده
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
صدا وسیما گزارش تهیه کنه دولت بی عدالت وضعیت بازنشستگان را مشخص کنه چرا همه دولت و مجلس خفه شدند و بی تفاوت مرگ بر منافق حیله گر که با ابروی قشر زحمت کش بازنشسته بازی میکنند برای ماندن مجبورید حق کارگر را بدهید. اه مظلوم دامن کثیف شما را خواهد گرفت.شما فقط وقت انتخابات کارگران را میشناسید انشاا... بهتر هم خواهید شناخت وقتی خیلی دیر شود ...
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
خوش بحال خودم وخانوادم که به هیچکس رای نداذیم ونمیدهیم همشان عوام فریب هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام هیئت دولت خودشان سیرسیرندوازمردم گرسنه اصلا"بی خبرندحتی ازاندوخته وسرمایه خودمان که اصلا"ربطی به دولت نداردوزورشان میادافزایش حقوق بازنشستگان که کم درآمدترین قشرجامعه هستندتصویب کنند.چرامنابع ومصارف تامین اجتماعی ربطی به دولت نداردبه هیئت دولت فرستاده اندخودرئیس وهیئت مدیره تامین اجتماعی خودشان اجراوتصویب نمایند.
علی اصغرکردی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام علیکم
باعث تاسف است،دولتی که با رای این قشر ضعیف(کارگران) برسر کار است با افزایش ناچیز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که ربطی به دولت هم ندارد ،فقط تایید کننده مصوبه شرکای تامین اجتماعی است ،مخالفت می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
اینقدر به این موضوع بی تفاوت باشید تا آخر کارد به استخوان برسد و بازنشستگان دست به تجمعات بزنند وشعارهایشان خوراک رسانه های اون ور آبی بشود،هرچند که مطالباتشان به حق وقانونی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
هیئت دولت میخواهد بازنشتگان را به جمهوری اسلامی بدبین کند و تظاهرات راه بیاندازد و بیگانگان و دشمنان را شاد جز این چیزی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
یاروازشورااومده تودولت معلومه خودشو گم میکنه وای به روزی که گدامعتبرشودخاک برسرهیت دولت همه بازنشستهاروشرمنده کردن
خداشرمندشون کنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
کسانی که بازنشستگی ندارندوتا آخر عمر حقوق مفت میگیرن کی درک میکنن یه بازنشسته چی میکشه
نورالدین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
قوانین سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه و تورمی که دولت بر دوش سازمان قرار می دهد باید از ذخایر ملی نسبت افزایش حقوق مستمربگیران به سازمان یاری نماید دولت اگر در فکر مستمری بگیران است تمام صندوقهای بازنشستگی بعد فوت سرپرست تمام حقوق بازنشسته به همسرش تعلق می گیرد که برابر قوانین تامین اجتماعی 50 درصد مستمری پرداخت می شود یعنی نصف مستمری هاپلو می شود دولت بیاید این ماده قانون را در سازمان از حق کشی نسبت به عائله متوفی دفاع کند خدا گردنتان را خرد کند تمام خورد وخوراکمان را نصف کردیم مدت سه سال است برای درمان پروستارت هم به دکتر نمی روم ویزیت دکتر متخصص با دارو و آزمایش بالای یک میلیون تومان هزینه دارد
مستمربگیر تامین اجتماعی
Germany
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
آنقدر مارا حقیر کنید که موقعی تکلیف مارا معلوم می کنید که ما دراین دنیا نباشیم و آنهای که چوپ لای چرخ ما می‌گذارند خوشحال شوند و واگذار خدا می کنیمشان
بازنشسته با ۳۰ سال سابقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
دیگه شورشو درآوردین این هفته تصویب میشه هفته دیگه تصویب میشه
اونموقع که هرماه از حقوق ما کم می کردین جای این حرفها نبود خجالت بکشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
حناق گرفتیم ، ناله های ما را به هیچ گرفتید ، عزت نفسمان بر باد رفت ، نایی برایمان نمانده حتی برای فریاد احقاق حقمان ، واگذار تان میکنم به خودتان .
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
2
0
فقط از خدا میخواهم که کسانی که حق بازنشسته ضعیف راپایمال میکننددرهمین دنیا آبرویشان راببر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
به خدا خسته شدیم از بس چشممان به اخبار دوختیم که آیا مازاد حقوق به حساب این قشر مظلوم می رسه یانه آقای رئیسی من درهر دوره به شما رای دادم کاری نکنید نتنهامن بلکه کل ایران آن از شما روی برگردانند تورو خدا به فکر ما و بچه های ما هم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
خدا لعنت کنه هر کسی که مانع تراشی میکنه .خودش سیره خبر از فقرا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی رو بدونه هییُت دولت خود سازمان تصویب وپرداخت کند ما دیگر نمی‌توانیم تحت این همه فشار اقتصادی دوام بیاوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
سلام اقای رعیسی همایت شما ازبازنشستهگان وقشر ضعیف ومو سفید شرمنده کردن انها در کنا ر ف رزندانشان است شما که شکر خدا هیچ مشکلی ندارید خدارو در نضر بگیر
رنجکش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
همکارا گرامی بازنشسته الحمداله همتان افراد مسنی هستید وتمام مثال های قدیمی مد نظرتان بوده میگن درخت از ربشه کرم میکنه این الافی ما ها و سوء استفاده دولت وامثال پور ابراهیم ودیگر کا فران وسنگدلان اقتصادی از بی لیاقتی همین نمایندگان کانون ومجلس بوده که خودمان بدست شکسته خودمان انتخاب کرده ایم وزره ای ازشجاعت وشهامت دفاع کردن از حق وحقوق ما ها زجرکشیدگان بازنشسته را ندارن زیرا احساسشان چنین است که این صندلی ومیزهای بی ارزش را ازدست بدهند سپس این را آویزه گوشمان کرده در آینده افراد دلسوز جامعه کارگری وشجاع را انتخاب کرده.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
آقای رئیسی شما وارث اهل بیت پیامبر و حضرت علی هستی این همه رنج نامه های بازنشستگان را نمیبینی جواب خدا را در آخرت چه خواهی داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
آقای رییسی رای 14 میلیون بازنشسته و خانواده شان والبته 14 میلیون اطرافیانشان را از دست ندی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->