انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ ۵۶ درصد حجاج و عوامل به ایران منتقل شدند | جان باختن ۲۷ زائر ایرانی در عربستان ترافیک سنگین در ملک‌آباد، استقلال و تقاطع گاز | تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر، جان یک راکب را گرفت (۱۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + آدرس سامانه ۳۰ درصد زنان مبتلا به پوکی استخوان هستند  نقش والدین در شناسایی مشکلات سلامت روان فرزندان چیست؟ پیش بینی هواشناسی ایران (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) | هشدار زرد هواشناسی برای ۱۱ استان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیش‌بینی هواشناسی نسبت به وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک در ۹ استان کشور

  • کد خبر: ۱۱۱۴۵۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
پیش‌بینی هواشناسی نسبت به وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک در ۹ استان کشور
امروز در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز، رگبار و رعد و برق، وزش باد گاهی وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

چهارشنبه برای خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات شرقی البرز و طی روز‌های پنجشنبه تا شنبه برای شمال شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور وزش باد و پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

همچنین روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می‌رود.

دریای خزر طی دو روز آینده و از اواخر وقت پنجشنبه و روز جمعه خلیج فارس مواج است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->