اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

فرزاد جمشیدی با برنامه «باران» و از حرم مطهر رضوی به تلویزیون برگشت

  • کد خبر: ۱۱۱۵۳۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
فرزاد جمشیدی با برنامه «باران» و از حرم مطهر رضوی به تلویزیون برگشت
فرزاد جمشیدی قرار بود در ماه رمضان به تلویزیون برگردد، اما این اتفاق نیفتاد تا او شب گذشته و با برنامه «باران»، ویژه دهه کرامت، روی آنتن شبکه دو تلویزیون برود.

به گزارش شهرآرانیوز - جمشیدی در ایام محرم، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) در شبکه جام‌جم اجرا کرد و چندین برنامه هم از طریق فضای‌ مجازی با اجرای او منتشر شد. حالا او به عنوان مجری به شبکه دو آمده و ویژه‌برنامه دهه کرامت (باران) را تا روز شنبه به صورت زنده خواهد داشت.

این برنامه تلویزیونی را ابوالفضل حاجتمند تهیه کرده و قرار است به سوژه‌های دیده‌نشده و مردمی ویژه حرم امام رضا (ع) بپردازد. یکی از بخش‌های مهمِ‌ این برنامه گفتگو با خادمان امام رضا (ع) خواهد بود. هر شب تا روز شنبه روز میلاد امام رضا (ع) از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن خواهد بود.

بازگشت چهره‌های محبوب به تلویزیون مدت‌هاست در دستور کار قرار گرفته و چندی پیش بهرام شاه‌محمدلو یا همان آقای حکایتی کودکان و نوجوانان در برنامه تلویزیونی «بسته پیشنهادی» حرف از بازگشت به تلویزیون زد و احتمالاً با سیاستِ این روز‌های رسانه ملّی، نام‌های دیگری از مجریان، بازیگران و حتی برنامه‌سازان و سریال‌سازان قدیمی به گوش برسد.

پیمان جبلی چندی پیش اعلام کرد «در دوره جدید، اجازه نمی‌دهیم هیچ ظرفیتی هدر برود و از همه ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت و استفاده می‌کنیم. تمامی سرمایه‌های انسانی ما برای‌مان مهم و عزیزند و جای‌شان برای همیشه در رسانه ملی باز خواهد بود، اما این‌که در دوره تحولی جدید، در ارتباط با چهره‌ها امیدوارم بتوانیم صیانت خوبی از چهره‌ها داشته باشیم.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->