کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

جهانبخش نگران آینده تیم ملی درجام جهانی

  • کد خبر: ۱۱۱۷۰۳
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
جهانبخش نگران آینده تیم ملی درجام جهانی
علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران به شدت نسبت به آینده تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگران است. او هشدار‌های بزرگی را داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی با اینکه از برگزاری اردوی قطر راضی است، اما به کلی شرایط تیم ملی را مناسب نمی‌داند: «بعد از مدتی سردرگمی در مورد برگزاری اردو، مکان اردو و بازی‌های دوستانه تیم ملی خدا را شکر اردوی قطر هماهنگ شد و تمرینات خوبی برگزار کردیم که بخاطر شرایط آب و هوایی و شرجی بودن هوا، تمرینات در شب برگزار می‌شود. دمای هوا در شب بد نیست. شرایط بازیکنان هم بد نیست. بعد از لغو چند بازی دوستانه خدا را شکر بازی با الجزایر تایید شد، برای یک بازی خوب  با این تیم تمرین می‌کنیم. من، سایر بازیکنان و کادرفنی دوست داشتیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم، ولی این اتفاق رخ نداد.»
جهانبخش ادامه داد: «شرایط سختی هست، آماده سازی به گونه‌ای باشد که به تیم و بازیکنان  کمک کند که شرایط خوبی در اردو‌های بعدی داشته باشیم، نباید بگذاریم  اتفاقات این اردو دوباره رخ بدهد و باید از هم اکنون برنامه ریزی داشته باشیم که بتوانیم شرایط خوبی برای جام جهانی داشته باشیم. ولز هم دیگر تیم همگروهی ماست که البته تیم بسیار خوبی است و بازیکنانش اکثر در سطح خوب اروپا بازی می‌کنند.»
جهانبخش معتقد است گروه ایران سخت‌تر شده است: «این گروه سخت  قطعا با حضور ولز سخت‌تر شده است، اگر بدون آمادگی و داشتن بازی‌های تدارکاتی به جام جهانی برویم راستش را بخواهید شرایط مثبتی را درآینده نمی‌بینیم، اما باید قسمت مثبت داستان را نگاه کنیم که بازیکنان خوب تمرین می‌کنند مصمم هستند و امیدواریم با بازی‌های خوب   دل مردم را شاد کنیم،    از همه مهم‌تر اینکه مردم عزیزمان برای ما دعا کنند که اردو‌های پیش رو و بازی‌های خوبی داشته باشیم تا در جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->