کیانی: ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهدالرضا (ع) پایش شده‌اند منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها

مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد
معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم.

به گزارش شهرارانیوز، نوید زهدی،با اشاره به مشکلات شبکه‌های شارژ من‌کارت مشهد اظهار کرد: در این چند روز اخیر شبکه شارژ من‌کارت‌ها با مشکل مواجه شده بود. این مشکل از سمت ارتباط با شبکه بانکی کشوری و سویچ بانکی بود که باید ارتباط دستگاه‌ها با آن برقرار می‌شد تا بتوانند عملیات شارژ من‌کارت را انجام دهند. ما در این چند روز اخیر پیگیر موضوع بودیم تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.  

وی افزود: قبلا در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده بودیم که دستگاه‌های جایگزین دیگری هم وجود داشته باشد تا اگر موارد احتمالی به وجود آمد، شهروندان بتوانند از موارد جایگزین استفاده کنند. همزمان با شبکه شارژ قبلی چند دستگاه پوز دیگر در شهر پیش‌بینی شده بود که بعد از بروز این مشکل  در باجه‌ها مستقر شده و شهروندان می‌توانستند به این باجه‌ها مراجعه کنند و عملیات شارژ من‌کارتشان را انجام دهند.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد توضیح داد: دستگاه‌های بلیت تک‌سفره در قطار شهری تعبیه شده بود که شهروندان از آن طریق هم می‌توانستند بلیط تک‌سفره خریداری کنند. علاوه بر این روش‌های نرم‌افزارهای موبایلی مثل شهر من، پی‌پاد و IDP هم پیش‌بینی شده بود که از آن طریق هم امکان پرداخت بها در قطار شهری وجود داشت.  

زهدی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم. برای همه دستگاه‌ها یک فایل به‌روزرسانی ارسال کردیم که تمام آن‌ها به‌ روز شوند و آن ارتباط را بتوانند با شبکه‌های بانکی برقرار کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر این ارتباط تقریبا در تمام انواع دستگاه‌های مختلف شارژ من‌کارت برقرار شده اما مساله فعلی این است که تعدادی دستگاه شارژ در اختیار سوپرمارکت‌ها یا مجموعه‌های مشابه است. ممکن است این دستگاه‌ها در آن بازه به‌روزرسانی خاموش بوده و فایل به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشند. همچنین تعدادی از دستگاه‌ها مدل‌های خاصی مانند لن است که ما در حال بررسی برقراری ارتباط مجدد این دستگاه‌ها نیز هستیم.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: آن دستگاه‌هایی که شامل این ۲ دسته یوده و به‌روزرسانی را دریافت نکردند، شناسایی خواهد شد و شماره سریال‌ها را استخراج می‌کنیم و بر آن مبنا این‌ به‌روزرسانی‌ها را یا از طریق سرور یا به صورت دستی و تک به تک انجام می‌دهیم. امیدواریم مشکل‌ برطرف شده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌دهی به شهروندان باشد.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->