اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

چگونگی تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت به خراسان رضوی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۱۲۹۸۰
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
چگونگی تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت به خراسان رضوی مشخص شد
استاندار خراسان رضوی نحوه تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت را براساس موضوع پروژه‌ها و طرح‌ها در هر شهرستان خراسان رضوی دانست و گفت: درباره بودجه استانی نیز سهم هر شهرستان مشخص شده است و براساس همان سهم، تخصیص داده و هزینه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استاندار خراسان رضوی نحوه تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت را براساس موضوع پروژه‌ها و طرح‌ها در هر شهرستان خراسان رضوی دانست و گفت: درباره بودجه استانی نیز سهم هر شهرستان مشخص شده است و براساس همان سهم، تخصیص داده و هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری در نشستی با اعضای شورای اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: طرح تحول روستایی با محوریت هزارو۱۱۳روستا در خراسان رضوی برای توسعه روستا‌های استان درحال تهیه است.

وی افزود: در طرح تحول روستایی، مشکلات زیرساختی روستا‌ها اعم از جاده، آب و گاز برطرف می‌شود؛ به ویژه اینکه همه روستا‌های استان باید لوله کشی گاز داشته باشند. وی بیان کرد: در این راستا طرح هادی همه روستا‌های مشمول تحول روستایی براساس خواسته روستاییان بازنگری می‌شود.

وی ادامه داد: راهبرد‌ها و برنامه‌های خراسان رضوی در همه بخش‌های اقتصادی مشخص شده است و باری به هرجهت حرکت نمی‌کنیم. مسئله و مقیاس مشکلات زیرساخت‌ها نیز در همه نقاط استان برای ما کاملا مشخص است و در لایه استانی در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنیم با برنامه مشخص حرکت کنیم.

استاندار خراسان رضوی مشکل برق را یک مسئله کشوری دانست و گفت: سهم استان از صرفه جویی در مصرف برق، بیش از هزار مگاوات است که علاوه بر تحقق آن، ساخت سه نیروگاه جدید سبزوار، تربت حیدریه و فردوسی مشهد نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

نظری درباره موضوع تامین آب در خراسان رضوی توضیح داد: نیاز صنعت استان به آب، ۱۳۰میلیون مترمکعب در سال است و سیاست ما تامین آب موردنیاز صنعت فولاد استان در منطقه سنگان است که در این راستا از پساب شهری برای تامین آب بهره خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: در مجموع ما در خراسان رضوی، وضعیت محور و مسئله محور حرکت می‌کنیم. منابع و رویکرد ما در سه سال آینده کاملا مشخص است و دو یا سه پروژه ویژه نیز در دستورکار داریم. استاندار خراسان رضوی موضوع اورژانسی استان را تامین معیشت مردم دانست و افزود: با این حال از بخش‌های دیگر استان به ویژه فرهنگی و اجتماعی نیز غافل نمی‌مانیم و برای آن‌ها هم برنامه داریم.

نظری اظهار کرد: سیاست ما توانمندسازی شهرداری‌ها به ویژه در شهر‌های کوچک است و آماده انجام هرکاری در استان به منظور آسان سازی و شتاب بخشیدن به این موضوع هستیم. استاندار خراسان رضوی سازمان همیاری شهرداری‌ها را یک ظرفیت بالقوه برای استان خواند و بیان کرد: اگر بتوانیم این سازمان را سالم، کارآمد، قوی و گسترده کنیم، پشتوانه مالی و بازوی اجرایی و عملیاتی برای همه اعضای شورا‌های شهر و استان و شهرداری‌ها خواهد بود.

نظری با اشاره به وجود ۴۰نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی خراسان رضوی اظهار کرد: رفع این نقاط حادثه خیز و اتمام پروژه‌های محور‌های ارتباطی خواف، زاوه و سرخس در اولویت است و امسال همه جاده‌های استان از روکش آسفالت جدید برخوردار می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->