خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیین‌نامه «رتبه‌بندی معلمان» ناقص و خلاف قانون مجلس است

  • کد خبر: ۱۱۳۵۰۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
آیین‌نامه «رتبه‌بندی معلمان» ناقص و خلاف قانون مجلس است
نماینده مردم بافت در مجلس با انتقاد از اینکه آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان ناقص و خلاف قانون مجلس است خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به اجابت درخواست‌های به حق فرهنگیان در مورد اجرای رتبه‌بندی، بیمه درمان تکمیلی کارآمد با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در آن وزارت، پرداخت پاداش پایان خدمت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام جدی و ضروری صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، صمداله محمدی، در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: علیرغم اهمیت و جایگاه نهاد مقدس آموزش و پرورش و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به راهکار‌های ارائه شده در این سند از جمله موضوع معیشت فرهنگیان، متاسفانه شاهد هستیم که در اجرای دقیق قانون رتبه بندی معلمان تعلل زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: آیین نامه تنظیم شده نیز ناقص و خلاف قانون مجلس است و همچنین موضوع بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل و بازنشسته نیز به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری و اساسی فرهنگیان دچار مرور زمان شده و به نوعی سوهان روح فرهنگیان زحمتکش کشور شده است.

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به اجابت درخواست‌های به حق فرهنگیان در مورد اجرای رتبه بندی، بیمه درمان تکمیلی کارآمد با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در آن وزارت، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام جدی و ضروری صورت گیرد.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->