کاربرد‌های ماهواره خیام چیست؟ ایلان ماسک حدود ۷میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخت ساخت ماهواره خیام توسط پیمانکار روسی دو ویژگی جدید در راه واتساپ: مخفی کردن وضعیت آنلاین‌بودن و ترک بی‌صدای گروه ویدئو | ویژگی‌های خارق‌العاده Unreal Engine 5 برای بازی‌سازی اولین سیگنال‌ ماهواره خیام دریافت شد قابلیت جدید واتساپ برای حذف پیام‌های ارسال شده چطور نوتیفیکیشن Contact joined Telegram را در تلگرام غیرفعال کنیم؟ ماهواره ایرانی خیام به فضا پرتاب شد + فیلم مدیرعامل اولین شرکت تولیدی صد‌درصد دانش‌بنیان بورس از چالش‌ها و فرصت‌های اکوسیستم دانش‌پایه می‌گوید سه قانون طلایی عرضه اولیه استارت‌آپ‌ها تاچ‌پوینت یا نقطه تماس دیجیتال چیست و چطور می‌توان آن را دسته‌بندی کرد؟ عکس | اگر در تابستان گوشیتان را هنگام شارژ در اتومبیل رها کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ توضیحات سازمان فضایی ایران درباره ماهواره جدید ایرانی | ماهواره خیام متعلق به ایران است نمایش تصاویر در اینستاگرام دستخوش تغییرات می‌شود ایلان ماسک می‌گوید ربات تسلا مردم دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد ویدئویی از مقایسه اسب‌سواری در بازی The Last Of Us ۱ روی PS۴ و PS۵ تریلر جدید فیفا FIFA ۲۳ با تمرکز بر ویژگی‌های بصری منتشر شد سرعت فناوری وای فای ۷ چه قدر است و کی عرضه می‌شود؟ توییتر دوباره ادعای ایلان ماسک را رد کرد
خبر فوری
آیا Final Fantasy ۱۶ یک بازی جهان‌باز خواهد بود؟
در زمان رونمایی از Final Fantasy ۱۶، بسیاری از طرفداران فرض را بر این گرفتند که این عنوان نیز به مانند بازی قبلی سری Final Fantasy، یک نقش آفرینی جهان آزاد عظیم است ...

به گزارش شهرآرانیوز - در زمان رونمایی از Final Fantasy ۱۶، بسیاری از طرفداران فرض را بر این گرفتند که این عنوان نیز به مانند بازی قبلی سری Final Fantasy، یک نقش آفرینی جهان آزاد عظیم است. با توجه به صحبت‌های جدید تهیه‌کنندۀ بازی، نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، این فرضیه صحت ندارد.

یوشیدا توضیح داد که Final Fantasy ۱۶ روی طراحی «منطقه‌های مجزا» (Area-Based) تمرکز دارد و به عبارتی شبیه به Pokemon Legends: Arceus خواهد بود. در زمان رونمایی، مخاطبین زیادی باور داشتند که Arceus نیز جهان آزاد خالص خواهد بود. در ادامه، نائوکی خاطرنشان کرد که اگرچه بازی یک جهان آزاد نیست، اما از نقش آفرینی‌های جهان آزاد الهاماتی را دریافت کرده است.

یوشیدا در این مورد، چنین توضیح داد:

«ما در تحقیقات آماری از کاربران مختلف، متوجه شدیم که بسیاری از گیمر‌های نسل جدید هیچوقت سری Final Fantasy را تجربه نکرده‌اند و یا علاقه‌ای به تجربۀ آن ندارند. برای توسعۀ اثری که نه تنها طرفداران اصلی، بلکه گیمر‌های جدیدتر را به خود جذب کند، خودمان بازی‌های جدید صنعت گیم را تجربه و الهامات زیادی از جهان آزاد‌های نقش آفرینی متعدد دریافت کرده‌ایم.

در هر حال، برای ارائۀ داستانی که مخاطبین سرتاسر جهان به آن جذب شوند، تصمیم گرفتیم طراحی جهان آزاد را کنار بگذاریم تا به یک فضای جهان آزاد مشخص محدود نباشیم. در نهایت، ما به طراحی مناطق منفصل متعدد روی آوردیم تا گیمر‌ها به خوبی شاهد یک روایت در سطح جهانی متنوع باشند.»

پیش از این، اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرده بود که بازی Final Fantasy ۱۶ شامل ۶ قلمروی متمایز با فرمانروایانی منحصر به فرد می‌شود.

تصمیم اسکوئر انیکس حول ممانعت از طراحی جهان آزاد، برخلاف رویکرد (ترند) کنونی صنعت بازی‌های ویدیویی قرار می‌گیرد، اما لازم به ذکر است که بازی Final Fantasy ۱۵ به طور مداوم بخاطر یک جهان خالی و توسعه نیافته مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

بازی Final Fantasy ۱۶ در تابستان سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

منبع: گیمفا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}