تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه!
سرخط خبرها

چند بازیکنی که استقلال برای فصل بعد از دست داد را بشناسید!

  • کد خبر: ۱۱۳۹۸۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
چند بازیکنی که استقلال برای فصل بعد از دست داد را بشناسید!
۴ بازیکنی که از آن‌ها به عنوان گزینه‌های استقلال برای فصل آینده نام برده می‌شد احتمالا به این تیم نیایند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلالی‌ها برای فصل بعد نیاز به ترمیم در خطوط مختلف دارند و در این میان تنها از یک بازیکن خود رونمایی کردند و سجاد شهباززاده قرار است در خط حمله آبی‌ها را همراهی کند.

پیش از این استقلالی‌ها در لیست خود چند بازیکن را در نظر داشتند که مذاکرات اولیه نیز انجام شد، اما مدیران استقلال در نیمه راه پشیمان شدند. در همین رابطه نام چهار بازیکن از فهرست استقلال خارج شد تا آن‌ها از بین نفرات مورد نظر خود که مشاوران فنی به مدیران معرفی کردند دو بازیکن برتر را انتخاب کرده و با آن‌ها قرارداد امضا کنند.

گویا محمد نادری که قرار بود باز هم به استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند به دلیل دریافت پیشنهاد از یک تیم اروپایی باز هم راهی اروپا شود و حضورش در استقلال تقریبا منتفی است. کاوه رضایی نیز قرار بود در خط حمله استقلال تیم را همراهی کند که این بازیکن نیز مصدوم است و استقلالی‌ها نیز وی را از لیست خارج کردند.

سعید عزت‌اللهی نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات جزء نفرات اصلی لیست آبی‌ها بود که وی نیز پس از مدت‌ها از فهرست خارج شد، زیرا هم قیمت بالایی داشت و هم مورد توجه استقلالی‌ها قرار نگرفت. امید ابراهیمی آخرین گزینه مورد نظر استقلالی‌ها بود که وی نیز اعلام کرد در لیگ قطر به فوتبالش ادامه می‌دهد و از شرایطش راضی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->