جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

چند بازیکنی که استقلال برای فصل بعد از دست داد را بشناسید!

  • کد خبر: ۱۱۳۹۸۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
چند بازیکنی که استقلال برای فصل بعد از دست داد را بشناسید!
۴ بازیکنی که از آن‌ها به عنوان گزینه‌های استقلال برای فصل آینده نام برده می‌شد احتمالا به این تیم نیایند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلالی‌ها برای فصل بعد نیاز به ترمیم در خطوط مختلف دارند و در این میان تنها از یک بازیکن خود رونمایی کردند و سجاد شهباززاده قرار است در خط حمله آبی‌ها را همراهی کند.

پیش از این استقلالی‌ها در لیست خود چند بازیکن را در نظر داشتند که مذاکرات اولیه نیز انجام شد، اما مدیران استقلال در نیمه راه پشیمان شدند. در همین رابطه نام چهار بازیکن از فهرست استقلال خارج شد تا آن‌ها از بین نفرات مورد نظر خود که مشاوران فنی به مدیران معرفی کردند دو بازیکن برتر را انتخاب کرده و با آن‌ها قرارداد امضا کنند.

گویا محمد نادری که قرار بود باز هم به استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند به دلیل دریافت پیشنهاد از یک تیم اروپایی باز هم راهی اروپا شود و حضورش در استقلال تقریبا منتفی است. کاوه رضایی نیز قرار بود در خط حمله استقلال تیم را همراهی کند که این بازیکن نیز مصدوم است و استقلالی‌ها نیز وی را از لیست خارج کردند.

سعید عزت‌اللهی نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات جزء نفرات اصلی لیست آبی‌ها بود که وی نیز پس از مدت‌ها از فهرست خارج شد، زیرا هم قیمت بالایی داشت و هم مورد توجه استقلالی‌ها قرار نگرفت. امید ابراهیمی آخرین گزینه مورد نظر استقلالی‌ها بود که وی نیز اعلام کرد در لیگ قطر به فوتبالش ادامه می‌دهد و از شرایطش راضی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->