«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند
سرخط خبرها

پلیس راز مجرمانه نیم میلیارد تومانی پارکینگ ساختمان مسکونی را در مشهد فاش کرد

  • کد خبر: ۱۱۴۰۵۶
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
پلیس راز مجرمانه نیم میلیارد تومانی پارکینگ ساختمان مسکونی را در مشهد فاش کرد
عوامل انتظامی، کلانتری، یگان امداد و نیرو‌های اطلاعات و امنیت مرکز استان خراسان رضوی در چند عملیات ضربتی ضمن دستگیری ده‌ها سارق سریالی از راز مجرمانه جعل نیم میلیارد تومانی لوازم خانگی در یک ساختمان مسکونی پرده برداشتند.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل پلیس اطلاعات، با هدایت سرهنگ امید نودهی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در پایش میدانی و عملیاتی، اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فرد یا افرادی اقدام به تولید کالا‌های تقلبی با جعل یک برند خوش نام می‌کنند.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در تحقیقات تکمیلی این پرونده مشخص شد که متهمان کالا‌های تقلبی را در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در مشهد دپو کرده اند. مأموران پس از ردزنی محل مورد نظر با هماهنگی قضایی وارد این مکان شدند. این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: مجریان نظم و امنیت جامعه در بازرسی از این پارکینگ ۱۱ هزار کالا با نشان و مشخصات جعلی را کشف و توقیف کردند. طبق نظر کارشناسان سازمان صمت ارزش کالای کشف شده ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. سردار قربان زاده بیان کرد: تحقیقات ضابطان قضایی در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

عملیات ۴۸ ساعته

جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی در ادامه به عملیات ۴۸ ساعته عوامل انتظامی مرکز استان برای دستگیری ده‌ها سارق تحت تعقیب قانون اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس چندی پیش در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت از خانه، سرقت خودرو و لوازم و قطعات آن وارد عمل شدند و به بررسی مناطق وقوع این جرائم پرداخته و مستندات و سرنخ‌هایی نیز از متهمان فراری این پروند ه‌ها کشف کردند.
سردار قربان زاده گفت: مجریان قانون پس از جمع آوری اطلاعات و سرنخ‌های موجود برای اجرای عملیات دستگیری سارقان وارد عمل شدند و با هماهنگی و دستور قضایی طرحی ۴۸ ساعته را از صبح روز پنجشنبه تا پایان دیروز اجرا کردند. در پی انجام این عملیات پلیسی که در آن مأموران چند کلانتری، عوامل یگان امداد و نیرو‌های انتظامی مرکز استان شرکت داشتند، تعداد ۲۹ متهم که از قبل شناسایی و چهره زنی شده بودند، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ۱۲ تن از متهمان به دام افتاده اقدام به زورگیری‌های خشن خیابانی کرده بودند که در تحقیقات پلیسی ۵۶ فقره سرقت به عنف از این افراد رمزگشایی شد. همچنین ۱۷ متهم دیگر از مجرمان سابقه دار هستند که تاکنون به ۱۰۴ فقره انواع سرقت‌های خیابانی اعتراف کرده اند. سردار قربان زاده با اشاره به این مطلب که بیشتر متهمان دستگیر شده آلوده به مواد مخدر هستند، بیان کرد: بررسی پرونده سرقت‌های انجام شده از سوی این افراد نشان می‌دهد سهل انگاری مال باختگان به توصیه‌های پلیسی، فرصت سوء استفاده و ارتکاب سرقت را برای متهمان فراهم کرده است. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و تحقیقات از این افراد برای کشف دیگر جرائم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->