ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

بحران در پاریس

  • کد خبر: ۱۱۴۵۱
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
بحران در پاریس
مانه جانشین نیمار می‌شود
از بین نیمار و کیلیان امباپه، این ستاره برزیلی خواهد بود که تابستان بعد در فهرست فروش پاری‌سن‌ژرمن قرار خواهد گرفت. به گزارش مارکا، نیمار و پی‌اس‌جی به‌نوعی محکوم به درک متقابل یکدیگر تا پایان فصل هستند و پس از آن هر کدام می‌توانند به راه خود بروند. نیمار که تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی داشت و درنهایت به هدف خود نرسید، این‌روز‌ها رابطه خوبی با هواداران پی‌اس‌جی ندارد و تقریبا همواره بخشی از ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس با سوت‌های اعتراضی از ستاره برزیلی استقبال می‌کند. دلیل اصلی اینکه نیمار نتوانست تابستان از پی‌اس‌جی جدا شود، این بود که پیشنهاد‌های رسیده ازسوی بارسلونا راضی‌کننده نبود، ولی شرایط کنونی نیمار به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد تابستان پیش‌رو بار دیگر به فشار برای جدایی ادامه خواهد داد و پی‌اس‌جی که خود، نیمار را در فهرست فروش گذاشته بود، مشکلی برای گوش‌دادن به پیشنهاد‌ها نخواهد داشت. اگر تابستان امسال پی‌اس‌جی ۳۰۰ میلیون یورو برای جدایی نیمار می‌خواست، تابستان آتی این رقم به ۱۸۰ میلیون یورو کاهش خواهد یافت و به نظر می‌رسد بازهم بارسلونا مشتاق‌ترین باشگاه برای جذب ستاره برزیلی خواهد بود. دیدگاه پی‌اس‌جی نسبت به نیمار کاملا متفاوت با دیگرفوق‌ستاره این تیم، کیلیان امباپه است. بسیار بعید است که باشگاه پاریسی در یک تابستان ۲ فوق‌ستاره خود را هم‌زمان از دست بدهد و همه‌چیز حکایت از این دارد که جداشده بزرگ پی‌اس‌جی، نیمار خواهد بود.

مانه، جانشین احتمالی نیمار
نشریه فرانسوی فرانس‌فوتبال در گزارشی مدعی است که باخبر شده باشگاه PSG از همین حالا نامزد اصلی خود برای جانشینی نیمار و جای خالی او را مشخص کرده و او کسی نیست جز سادیو مانه. فرانس‌فوتبال در این گزارش می‌گوید سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، به‌شدت موردعلاقه لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن است. مانه بیست وهفت‌ساله، این‌روز‌ها به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال شناخته می‌شود. در ادامه این گزارش آمده است که لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، بر این باور است که سادیو مانه بهترین گزینه برای جایگزینی نیمار است و به‌همین‌خاطر این بازیکن سنگالی گزینه موردعلاقه پاریسی‌ها برای جایگزینی نیمار است. رقم فروش مانه ۱۰۰میلیون یورو اعلام شده است؛ درحالی‌که پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار ۲۰۰میلیون یورو می‌خواهد. با فروش این بازیکن برزیلی علاوه برآنکه مانه خریداری می‌شود، پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند باز هم بازیکن جذب کند. مانه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در لیورپول بسیار خوب و تأثیرگذار بازی می‌کند؛ تاجایی‌که حتی لیونل مسی هم برای انتخاب بهترین بازیکن جهان به این مهاجم سنگالی رأی نخست را داد.

امباپه هم هوایی شد
کیلیان امباپه پس از درخشش فوق‌العاده در موناکو، تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید و حتی از رئال‌مادرید به‌عنوان محتمل‌ترین مقصد او یاد می‌شد؛ اما این ستاره جوان تصمیم گرفت که فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. باوجود انتقال به پی‌اس‌جی، هرساله شایعات زیادی درباره آینده این ستاره جوان مطرح می‌شود و با نزدیک‌شدن به پایان قرارداد این بازیکن، به شدت این شایعات افزوده می‌شود. امباپه تا پایان سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که تمایلی برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نیز نداشته باشد. درهمین‌رابطه نشریه مارکا در شماره دیروز خود با تیتر «امباپه طناب را تنگ‌تر می‌کند» احتمال جدایی امباپه از پی‌اس‌جی و پیوستن او به رئال‌مادرید را روی جلد برده است. در این گزارش آمده است: بازیکن فرانسوی باوجود اصرار باشگاه پی‌اس‌جی، نشان داده است که هیچ علاقه‌ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد. باوجود‌این باشگاه از او درخواست کرده که به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نکند. ازسوی‌دیگر در بازی ابتدای هفته پاری‌سن‌ژرمن مقابل مون‌پولیه، توماس توخل در دقیقه ۹۰ تصمیم به تعویض کیلیان امباپه گرفت و چوپوموتینگ را به جای او وارد زمین کرد؛ اتفاقی که به مذاق ستاره فرانسوی خوش نیامد و او بعد از خارج‌شدن از زمین حاضر به دست‌دادن با توخل نشد. پیش‌از‌این نیز صحبت‌های زیادی درباره اختلاف بین توخل و امباپه مطرح شده بود که حالا به نظر به اوج خود رسیده است. بااین‌حال روز گذشته برخی نشریات فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که سران پاری‌سن‌ژرمن حاضرند برای حفظ امباپه دست به اخراج توخل بزنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->