سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

دیدار تیم ملی ایران با اروگوئه قطعی شد| تقابل ملی‌پوشان ایرانی با سوارز و کاوانی

  • کد خبر: ۱۱۴۹۵۳
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
دیدار تیم ملی ایران با اروگوئه قطعی شد| تقابل ملی‌پوشان ایرانی با سوارز و کاوانی
تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی سپتامبر، در دیداری تدارکاتی در کشور اتریش به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از فیفادی گذشته خود بهترین استفاده را ببرد و بعد از برپایی اردوی چند هفته‌ای در کشور قطر، در نهایت با تیم ملی الجزایر یک بازی تدارکاتی انجام داد.

قرار بود ایران در آن فیفادی با کانادا و اکوادور بازی کند که این مسابقات به دلیل فشار‌های سیاسی در کانادا لغو شد. سپس بازی با اروگوئه در این کشور به تیم ملی ایران پیشنهاد شد، اما با مخالفت دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران به خاطر بُعد مسافت، برگزاری این بازی به نتیجه نرسید.

حالا تا قبل از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها یک فیفادی دیگر از تاریخ ۱۹ تا ۲۷ سپتامبر باقی مانده است و تیم ملی ایران ناچار است بهترین استفاده را از این زمان ببرد.

به نظر می‌رسد رایزنی‌ها برای انجام بازی‌های تدارکاتی انجام شده است. طبق اعلام «بایسان» خبرنگار اروگوئه‌ای، تیم ملی ایران در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ شهریور) در کشور اتریش با تیم ملی ایران دیدار می‌کند.

دیدار تیم ملی ایران با اروگوئه قطعی شد/ تقابل با سوارز و کاوانی

اروگوئه همچنین در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ شهریور) در اتریش دیداری دیگر با میزبان جام جهانی یعنی کشور قطر برگزار خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->