وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی در دیدار عوامل فیلم «هناس»: معنویت و اخلاص در کار شما می‌تواند آثار فاخری چون «سلام فرمانده» را به جهانیان عرضه کند

  • کد خبر: ۱۱۶۰۹۵
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
استاندار خراسان رضوی در دیدار عوامل فیلم «هناس»: معنویت و اخلاص در کار شما می‌تواند آثار فاخری چون «سلام فرمانده» را به جهانیان عرضه کند
عوامل تولیدی فیلم سینمایی «هناس» و خانواده شهید رضایی نژاد با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

فاطمه غلامی | شهرآرانیوز - استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل فیلم سینمایی «هناس» و خانواده شهید رضایی‌نژاد گفت: سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در ایران داریم. پر کردن اوقات فراغت زائر باید در تناسب با زیارت باشد لذا باید کار هنری فرهنگی فاخر برای این مخاطب عظیم ارائه شود تا بقیه اوقاتش بی‌ربط به زیارت نباشد.

یعقوب‌علی نظری در ادامه گفت: حرکت محتوایی در عرصه سینما و هنر کار سختی است و شما به این عرصه ورود پیدا کردید. باید در بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری و محتوایی سختی‌های زیادی را متحمل شوید، زیرا این کار تاثیرگذار شما خالی از اجر معنوی نیست. قطعا تلاش و زحمت اهداف بزرگ را محقق می‌کند. نباید جایگاه اقتصاد و فرهنگ عوض نشود مسائل اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی دارد. نگاه ما این است از دریچه اعتقاد و انقلاب و نظام اسلامی هنر را به جهانیان نشان دهیم.

وی گفت: اگر مبتنی بر مبانی اعتقادی و منویات انقلاب و در چارچوب انقلاب اسلامی سیر تکاملی پیشرفت انقلابی را دنبال کنید خیلی مسائل مردم حل می‌شود. باید جهت ارتقای کار فرهنگی در خانواده، یارانه‌های فرهنگی در ارتباط با کالای اساسی فرهنگی داده شود. نماد‌های ما خانواده شهدا هستند و ما مفتخریم مصادیق عملی را در این مسیر به مردم معرفی می‌کنیم و این ارزشمند است

نظری درباره ارزش و اهمیت پردازش‌های هنرمندانه گفت: پردازش هنرمندانه نیاز‌های مردم به‌صورت عام و خاص را تامین می‌کند. معنویت و اخلاص در کار شما می‌تواند آثار هنری فاخری همچون سرود «سلام فرمانده» به جهانیان عرضه کند.

تهیه‌کننده فیلم «هناس»: از آثار هنری فاخر حمایت ویژه کنید

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده فیلم «هناس» در این جلسه گفت: تلاش کردیم با افراد طراز اول سینمای ایران محتوای غنی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره سختی‌های مسیر سینما گفت: ما از طرف سینما یک‌گام بر می‌داریم که سختی ساخته‌شدنش مثنوی طولانی است، اما در مقابل مسئولان فرهنگی و متولیان مربوطه باید جهت نشر و ترویج گام‌های بلندی بردارند.

شفاه فیلم «هناس» را نمونه بارز اعتماد به جوانان انقلابی دانست و خواست از این‌فیلم‌ها حمایت شود: حمایت ویژه‌ای از فیلم‌های تاثیرگذار مانند «هناس»، «موقعیت مهدی»، «بدون قرار قبلی» و تمامی آثار فاخر هنری انقلاب داشته باشید. فیلم «هناس» نمونه بارز اعتماد به جوانان انقلابی است.

همسر شهید رضایی نژاد: فرهنگ دریچه سیاست است

خانم پیرانی، همسر شهید رضایی‌نژاد، گفت: با توجه به تجربه‌ای که بعد فیلم پشت سر گذاشتم می‌توانم بگویم اگر دنبال جریان‌سازی و اثرگذاری هستید حمایت از این قبیل کار‌ها با محتوای غنی فرهنگی می‌تواند تاثیر‌گذار باشد. فرهنگ دریچه سیاست است. اگر بخواهیم تاثیرگذاری سیاسی خوبی داشتیم باید فرهنگ و هنر را در اولویت قرار دهیم.

در پایان این نشست از عوامل تولید فیلم سینمایی «هناس» و خانواده شهید رضایی‌نژاد تقدیر به‌عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->