کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

اکران فیلم «هناس» با حضور عوامل فیلم و خانواده شهید رضایی نژاد در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۶۱۰۰
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
اکران فیلم «هناس» با حضور عوامل فیلم و خانواده شهید رضایی نژاد در مشهد
فیلم سینمایی «هناس» با حضور مریلا زارعی و خانواده شهید رضا‌یی‌نژاد در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران شد.

فاطمه غلامی | شهرآرانیوز؛ اکران مردمی فیلم «هناس» به کارگردانی حسین دارابی ساعت ۱۰ روز جمعه (۱۷ تیر ماه)، با حضور مریلا زارعی، بازیگر این فیلم و خانواده شهید رضایی‌نژاد در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد. قرار است این فیلم ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی «ویلاژتوریست مشهد» هم با حضور عوامل فیلم اکران شود.

مجید عسگری، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در این مراسم گفت: در ۶ ماه تا یک سال اخیر که فضای کرونا تا حدودی بهبود یافته و‌ شرایط‌ برای اکران‌های سینمایی مهیا شده است و ما توانستیم در حوزه سینما برنامه‌هایی داشته باشیم حوزه هنری سعی داشته به همان اندازه که در کشور در تولید فیلم خوب و سالم و‌انقلابی زحمت کشیده می‌شود، به همان اندازه در دیده شدن فیلم‌های تاثیرگذار تلاش کند.

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده فیلم هناس نیز در این مراسم گفت: وقتی فیلمی مانند هناس می‌سازیم جز اشتیاق چیزی برای ما باقی نمی‌ماند؛اشتیاق اینکه در کنار مردم برای چندمین‌بار فیلم را ببینیم و نظر مردم را درباره آن بدانیم.

وی افزود: مردم اگر‌دوست دارند فیلم‌هایی همچون‌ هناس که دغدغه هویت ملی را دارد در کشور تولید شود هر کدام باید سرشاخه گروهی باشند که دیگران را به دیدن این فیلم‌ها ترغیب می‌کنند.

در ادامه حسین دارابی کارگردان هناس به این نکته اشاره کرد که فیلم هناس یک‌برداشت آزاد از زندگی‌ شهید رضایی‌نژاد است. وی گفت: از همسر شهید بابت همه همراهی‌هایشان در ساخت این فیلم تشکر می‌کنم.
در پایان شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد از حاضران در سینما که برای دیدن فیلم آمده بودند تشکر کرد.

فیلم هناس به نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌الهی، کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، در ژانر درام اجتماعی و خانوادگی تولید شده که با نگاهی زنانه به مقطعی مهم و ملتهب از دهه ۹۰ جامعه ایران می‌پردازد.

این اثر قصه ترور شهید رضایی‌نژاد از زاویه دید شهره پیرانی، همسر وی، را به تصویر می‌کشد.

از بازیگران هناس می‌توان به مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی و امین میری اشاره کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->