ویدئو | تجربه رانندگی با ری‌را؛ اولین کراس‌اوور ایران‌خودرو بررسی قیمت انواع موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی و آنر (۱۸ تیر ۱۴۰۳) توزیع بیش از ۳ هزار تُن اقلام تنظیم‌بازار بین هیئات مذهبی مشهد و خراسان‌رضوی هیجان انتخابات در بورس فروکش کرد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کاهش چشمگیر قیمت طلا و سکه در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) از عرضه اولیه امروز جا نمانید (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | چقدر نقدینگی مورد نیاز است؟ چین چگونه به تجارت خارجی روی آورد؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و رمزارز (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | قیمت‌ها کاهشی شد خودرو‌های خارجی صفر در مشهد چند؟ (۱۸ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | سمند سورن ۷۵۵ میلیون تومان + جدول اولین توصیه به مسعود پزشکیان درباره کسری بودجه ۱۴۰۳ در همایش اقتصادی سرمایه‌گذاری در عراق به میزبانی مشهد چه گذشت؟ پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان سود به سهام‌داران از طریق سجام + جزئیات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قیمت کالاهای تنظیم‌بازاری ویژه محرم اعلام شد | گوشت و مرغ چند؟ ماجرای پیامک ثبت‌نام «سبد معیشتی» و «حمایت خانوار» چه بود؟ انتهای موج چهارم نزول طلا کجاست؟ (۱۸ تیر ۱۴۰۳) آغاز دور جدید عرضه خودرو‌های وارداتی از امروز (۱۸ تیر ۱۴۰۳) با اقساط پنج‌ساله به قیمت نمایندگی، خودرو‌های پرطرفدار بخرید + جزئیات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کاهش قیمت میوه در مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) | موز کیلویی ۴۵ هزار تومان + جدول جهش ۱۱.۶ میلیارد دلاری ارزش بورس تهران در روز‌های پیش و پس از انتخابات! رکورد معاملات شمش طلا شکسته شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) وضعیت بازار طلا مشهد پس از انتخابات ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ بررسی قیمت جدیدترین گوشی‌های موبایل دو سیم کارت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۴.۵ درصدی سوزوکی سیاز افزایش ۱۱۹ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر | حقوق کارگران طی ۳ سال گذشته متناسب با تورم افزایش یافت قیمت انواع خودرو‌های داخلی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | ادامه روند کاهش قیمت‌ها
سرخط خبرها

شکر مورد نیاز کشور تأمین شد

  • کد خبر: ۱۱۶۴۶۱
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
شکر مورد نیاز کشور تأمین شد
از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از ۴ و نیم میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شده و ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب آنان پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر طالبی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار لازم در روز‌های آینده، باقی‌مانده این مبلغ نیز به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

وی با اعلام این که در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی توسط وزارت جهادکشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است، افزود: همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر این که شکر مورد نیاز کشور تأمین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها از جمله استان خراسان جنوبی به کالا‌های اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم حرکت براساس اولویت‌ها و خط مشی کلان کشور از طریق تعاملات حداکثری بین دستگاه‌های مختلف، طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در حوزه گندم، آرد و نان را از موضوعات مهم اجرایی کشور دانست و گفت: با استفاده بهینه از نان باید از هدر رفتن این محصول ارزشمند جلوگیری کنیم و طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقدام خوبی در این زمینه است.

جواد قناعت با اعلام اینکه تأمین کالا‌های اساسی از جمله گندم، شکر و برنج مورد نیاز استان استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: این استان با وجود ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالایی که از آن برخوردار است، فاقد بسیاری از زیرساخت‌های ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->