جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

سردار یوسفعلی زاده: دیانت و غیرت خون شهید پایمال شدنی نیست

  • کد خبر: ۱۱۷۱۵۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
سردار یوسفعلی زاده: دیانت و غیرت خون شهید پایمال شدنی نیست
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دیانت و غیرت خون شهید پایمال شدنی نیست و کسی نمی تواند محوش کند و راه شهیدان عزیزمان پر رهرو باد.

مهدی صبوری نیک | شهرآرانیوز؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در همایش اسوه های صبر جهان اسلام که با حضور مادران ، همسران و دختران شهدای جهان اسلام در سالن همایش های شورای شهر مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: محفل انس با حضور خاندان معظم شهیدان و همسران و مادران برپا شده و این خواهران شهید به صوت عملی در راه حضرت زینب سلام الله علیها ایستادند.
وی با بیان این جلسه را به فال نیک می گیرم و برای برنامه بزرگتر ، فاخرتر و اثرگذار تر از همه مسئولین عزیز درخواست می کنم تا مقدمات آن را فراهم کنند، گفت: تلاش های فرهنگی و معرفتی و انقلابی و بسیجی و جهادی خستگی ندارد و ما از اشخاص اجر نمی خواهیم بلکه از خداوند متعال پاداش خود ا دریافت خواهیم کرد وامیدوار هستم که این تمسک به اولیای دین مستدام باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: پیام این جلسه و هزاران نشست مشابه در جای جای جهان اسلام و قطعه قطعه گوهر خیر ایران اسلامی و خراسان عزیز این نکته کانونی است که فرزندان عزیز مولا امیرالمومنین ، رهروان راه مولا و شهدا عزیز بوده و ما بر عهدی که بستیم هستیم و پیام روشن این بحث و محافل این است که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

سردار یوسفعلی زاده بیان کرد: همیشه‌ی ایام ازصدر خلقت تاکنون افراد ناهنجار ، لا ابالی سبک سر و بی انضباط و یاوه گو بوده ، هست و خواهد بود و آنچه که محو نمی شود از ساحت جامعه یاد و نام خدا و یاد شهیدان و راه شهیدان است.

وی تصریح کرد: ناهنجاری ها همیشه موجب نگرانی و دغدغه است و بی حیایی ها ، ولنگاری ها ، اباهه گری ها و بی دینی ها و بی خدایی ها همیشه موجب دغدغه اولیای دین و شهیدان بوده ، هست و خواهد بود اما این وعده الهی است که به صراحت می گویم دیانت و غیرت خون شهید پایمال شدنی نیست و کسی نمی تواند محوش کند و راه شهیدان عزیزمان پر رهرو باد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شما خواهران ، مادران ، همسران و دختران عزیز شهدا با تاسی به زینب کبری سلام الله علیها این راه را انتخاب کردید و این پرچم را برداشتید و حتما موفق هستید. ویژگی های مکتب زینب کبری سلام الله علیها که ویژگی های انتخابی مکتب شما است را می خواهم بگویم.

سردار یوسفعلی زاده با بیان اینکه ویژگی های مکتب زینب کبری سلام الله علیها که ویژگی های انتخابی مکتب شما است را می خواهم بگویم، گفت: ما از زینب کبری باید در این دور ه جهاد تبیین را بیاموزیم و فرا بگیریم و اینکه ایشان چه نقش هایی را ایفا کرده و کارکردهای زینب کبری سلام الله علیها را تبیین کنیم چرا که لازم و ضروری است.
وی یاداور شد: یکی از مهم ترین نقش های زینب کبری در عرصه ادای تکلیف این است که وی در موضع لازم حامی و پشتیبان ظاهر شد آن هم در مهم‌ترین زمان که نقطه اوج مواجه حق و باطل است.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: حضرت زینب کبری سلام الله علیها آنقدر سعه صدر داشت که با آن همه داغ ده ها برادر و فرزند و عزیزان خود را که دیده بود باز هم قدرت تحمل و ایستادگی را داشت و توانست در برابر دژخیم زمان بایستد.

سردار یوسفعلی زاده بیان کرد: آن چه لازم است این است که شما علی وار همچون صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها بایستید و این نقش ضروری است و امروز زنان زینبی ما باید ا این نقش را ایفا کنند و از میدان به در نروند و حامی رهروان شهیدان باشند.

وی در خاتمه نقش بعدی حضرت زینب کبری سلام الله علیها را تبیین کننده و اقواع گری ایشان دانست و گفت: زینب کبری سلام الله علیها به ویژه پس از شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام فساد و ظلم را بر ملا کرد و خون شهیدان و حقانیت و عظمت شهدای کربلا و عظمت اسلام را تبیین کرد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->