تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

معجزه پول، پل بازگشت استرا

  • کد خبر: ۱۱۷۱۶
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
معجزه پول، پل بازگشت استرا
شروط محبوب ایتالیایی یکی‌یکی اجرا می‌شود
بحث بازگشت استراماچونی به استقلال در روز‌های گذشته به کابوسی برای هواداران این تیم تبدیل شده است و آن‌ها آرزو دارند مربی‌ای که تیمشان را به صدر جدول رسانده است، هر‌چه‌زودتر در تمرینات حاضر شود؛ حتی به این قیمت که استقلال بدون مدیرعامل باشد! آبی‌پوشان پایتخت این‌روز‌ها عجیب‌ترین بازه زمانی تاریخ باشگاهشان را می‌گذرانند. تمرینات این تیم زیرنظر صالح مصطفوی و یوسف دانشیار، آنالیزور و مترجم استرماچونی! برگزار می‌شود. سرمربی این تیم هر خواسته‌ای را مطرح می‌کند و تقریبا بدون بررسی از جانب باشگاه و وزارت ورزش پذیرفته می‌شود. از دریافت پول قرارداد به‌صورت یک‌جا تا رفتن فتحی و کاهش مدت قرارداد و.... باید منتظر ماند و دید عروس تعریفی آبی‌ها در ادامه راهش هم می‌تواند نتایج خوبش را تکرار کند یا نه.

ارتباط صوتی و آنالیز استرا از بازی با پیکان
استراماچونی از طریق پیام صوتی که برای مترجم خود ارسال کرده بود، با بازیکنان تیمش صحبت کرد. استراماچونی خطاب به استقلالی‌ها گفت: من همه شما را دوست دارم و از اینکه کنار شما کار کردم، خوش‌حالم. از همه شما می‌خواهم که با قدرت تمرین کنید و اجازه ندهید از شرایط خوبی که دارید، دور شوید. وی با اشاره اینکه بازی مقابل پیکان را تماشا کرده است، بعد از گوشزدکردن چند نکته تاکتیکی افزود: شما به کارتان ادامه بدهید، من هم دوست دارم هر‌چه‌سریع‌تر کنار شما باشم. امیدوارم مشکلات حل شود تا هرچه‌سریع‌تر برگردم. بعد از این پیام استقلالی‌ها با نکات مدنظر سرمربی خود که فعلا در تمرینات حضور ندارد، تمرین کردند. قرار است آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با شاهین بوشهر امروز برگزار شود.

استراماچونی: فقط به بازی با شاهین فکر می‌کنم!
روزنامه ایتالیایی گاتزتا به نقل از استراماچونی صحبت‌هایی نقل کرده و گفته است استراماچونی به هواداران استقلال در ایران پیام داده و گفته به‌زودی، برای پیروزی به ایران برمی‌گردد. در مطلب گاتزتا از قول استراماچونی آمده است: باوجود مشکلات زیادی که در استقلال وجود دارد، تیم استقلال و هواداران به من محبت دارند و من مایلم به ایران برگردم و تلاش برای کسب قهرمانی را ادامه دهم. استراماچونی در ادامه به این روزنامه ایتالیایی گفت: مشکلات زیادی وجود دارد، ولی من فقط به بازی با شاهین بوشهر فکر می‌کنم که به‌دلیل مشکلاتی در نظم عمومی به تعویق افتاده است. حتی اگر مشکلات سیاسی و اقتصادی برطرف شود تا بتوان قرارداد جدیدی امضا کرد، می‌ترسم زمان کم حضورم روی نیمکت از نظر تکنیکی به ضرر تیم بشود؛ ولی مهم این است که روند فوق‌العاده استقلال دوباره از سر گرفته شود. من می‌خواهم به ایران برگردم.

ناظمی: استراماچونی ۴۰-۵۰ هزار دلار بیشتر درخواست کرد!
سخن‌گوی وزارت ورزش و جوانان گفت که سرمربی استقلال ۴۰-۵۰ هزار یورو بیش از آنچه به حسابش واریز شده درخواست کرده است. مازیار ناظمی، سخن‌گوی وزارت ورزش و جوانان، در پاسخ به این سؤال که استراماچونی در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال می‌نشیند یا خیر، گفت: از ساعتی که مشخص شد استراماچونی قراردادش را فسخ کرده است، بنا به دستور وزیر ورزش وارد موضوع شدیم و کمک کردیم. به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه، پول سرمربی استقلال ۴ بار به حسابش واریز شد، اما برگشت خورد. وی ادامه داد: آقای خلیل‌زاده پول را به صورت نقدی به ترکیه برد تا از طریق سفارت ایتالیا به حساب استراماچونی واریز کند. سفیر ایتالیا با استراماچونی صحبت کرد تا حسابی در ایتالیا باز کند. مبلغ واریزی ۱۰۸هزارو۵۰۰ یورو بود، اما استراماچونی ۴۰-۵۰هزار یورو بیشتر خواسته است که آن هم انجام می‌شود. سخن‌گوی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در مورد کم‌شدن مدت قرارداد استراماچونی از ۲ به یک سال هم یا باید این قرارداد فسخ و قرارداد جدیدی امضا شود، یا متممی به قرارداد او اضافه گردد. این موضوع از طریق ایمیل هم قابل‌حل است. ناظمی درباره اظهارنظر استراماچونی که گفته است معجزه‌ای باید رخ دهد تا به استقلال برگردد، گفت: معجزه همین موضوع پرداخت مبلغ قرارداد سرمربی استقلال بوده که انجام شده است. این پول الان در حسابش است و منتظر اعلام وصول هستیم. از طرف ما هر کاری که لازم بوده، انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->