نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

یامگا پیشنهاد جذاب استقلال را رد کرد

  • کد خبر: ۱۱۷۲۴۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
یامگا پیشنهاد جذاب استقلال را رد کرد
ستاره فصل گذشته استقلال با پیشنهاد جدید این باشگاه موافقت نکرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کوین یامگا، مهاجم فرانسوی - کامرونی تیم استقلال یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم برای رسیدن به قهرمانی بود. یامگا با وجود عدم گلزنی در چند هفته پایانی با ۱۰ گل زده بهترین گلزن آبی‌پوشان بود.

این بازیکن با ۲۶ سال سن از لیگ دانمارک در تیمی که با سعید عزت‌اللهی هم بازی بود، به استقلال آمد و از همان بازی اول برای آبی‌پوشان نشان داد خرید خوبی بوده است. او برخلاف دیگر خارجی‌های فصل گذشته استقلال قرارداد دو ساله قطعی داشت و به همین دلیل حواشی مختلف برای عدم حضورش در ایران شایعه بود و، چون مطالباتش به موقع پرداخت شده بود، در تمرینات استقلال شرکت کرد.

مسئولان استقلال که قرارداد بیشتر بازیکنان تحت قرارداد را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کرده‌اند، با یامگا پیشنهاد تمدید قرارداد یک فصل دیگر داده‌اند تا علاوه بر امسال یک فصل دیگر نیز قرارداد داشته باشد، اما یامگا فعلا به مسئولان استقلال پاسخ منفی داده است.

یامگا قصد دارد از استقلال به تیم‌هایی برود که شرایط بهتری داشته باشد و شاید به همین دلیل به پیشنهاد مسئولان این باشگاه پاسخ منفی داده است، اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند هر طور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->