سرخط خبرها

ابراز پشیمانی کارگردان «دینامیت» از ساخت سریال جادوگر

  • کد خبر: ۱۱۷۵۲۳
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
ابراز پشیمانی کارگردان «دینامیت» از ساخت سریال جادوگر
مسعود اطیابی کارگردان فیلم‌های پرفروش «دینامیت» و «انفرادی» که این روز‌ها سریال «جادوگر» در شبکه خانگی از او پخش می‎ شود نیز می‌گوید دیگر نه در تلویزیون و نه شبکه خانگی سریال کمدی نخواهد ساخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود اطیابی از وضعیت ساخت سریال در تلویزیون گلایه کرد و گفت: اکنون خط قرمزها شناخته شده نیست و خبر نداریم چه چیزهایی خط قرمز است چون هر روز تغییر می‌کند و بیشتر می‌شود. امیدوارم تغییراتی صورت بگیرد و وزارت ارشاد تغییر کند و تلویزیون روحیه خودش را تغییر دهد. از همکارانم شنیده‌ام که مدیران تلویزیون در نشست‌ها می‌گویند نمی‌خواهند مخاطب عام داشته باشند و از همان مخاطبان خاص اندکی که دارند، راضی هستند. سعی می‌کنم در این شرایط به سمت ساخت سریال برای تلویزیون نروم و اگر هم بروم به سمت کمدی نخواهم رفت.

وی تصریح کرد: واقعیتش این است که من برای سریال ساخته نشده‌ام و روحیه‌ام در واقع روحیه پذیرش نظارت‌ها در هنگام تولید محصول نیست. من باید محصولم را تولید کنم و بعد نظارت شود و در حین تولید وقتی نظارت می‌شود، مسیرم را گم می‌کنم. تصمیم ساخت سریال را ندارم مگر این که کمدی نباشد و اگر کار کنم سریالی با تعداد قسمت‌های کم و غیرکمدی است.

اطیابی با بیان اینکه سریال «جادوگر» فقط پنج، شش درصد مخالف داشته که از بین آن ها هم فقط یک درصدشان مردم واقعی‌اند و سایرین دشمنانش هستند، نیز افزود: واکنش منفی نداریم، البته بدشانسی آوردم که ۲، ۳ اثرم پشت سر هم پخش و اکران شد و تصور می‌شود که پشت سر هم ساخته‌ام در صورتی که اینگونه نیست و دینامیت، محصول سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷، انفرادی محصول سال ۱۳۹۸ و جادوگر محصول سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است و پشت سر هم پخش شدن‌شان سبب می‌شود بعضی‌ها انتقادهای مقرضانه به من داشته باشند. نظرات مردم را که دریافت می‌کنم بالای ۹۰ درصد تشکر و نشان دهنده رضایت آن‌هاست و از ۵، ۶ درصد مخالف، یک درصدشان مردم واقعی و بقیه افرادی هستند که همه جا سعی می‌کنند آثار من را بکوبند، خدا حفظ‌شان کند و بودن شان خوب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->