هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

  • کد خبر: ۱۱۷۸۹۳
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس
«الدن رینگ» Elden Ring کلا یک بازی چالش‌برانگیز است، اما هر باسی که در سرزمین Lands Between با آن روبرو می‌شوید سطح دشواری یکسانی ندارد. اینجا باس‌های بازی را براساس معیارهایی طبقه‌بندی کرده‌ایم.

ترجمه کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - «الدن رینگ» (Elden Ring) با سختی و چالش‌هایش شناخته می‌شود، چون تعداد کمی از باس‌های آن را می‌توان در اولین تلاش از بین برد. با اینکه همه باس‌های این بازی می‌خواهند گیمر را به چالش بشکند، برخی از آن‌ها بسیار چالش‌برانگیزتر از دیگران هستند. براساس یک دسته‌بندی کلی برخی از باس‌های «الدن رینگ» اختیاری هستند و برای رسیدن به برخی دیگر باید از چالش‌های خط داستان اصلی بازی عبور کرد. از آنجا که جهان بازی بسیار باز است، بازیکن می‌تواند زودتر از مقابله با سخت‌ترین‌ باس‌ها سراغ باس‌های ساده‌تر برود که این شیوه خوبی‌های زیادی دارد.

خوشبختانه در سرزمین Lands Between باس‌های ساده‌تر نزدیک مناطق اولیه بازی و سخت‌ترین‌ها در مناطقی هستند که برای رسیدن به آن به تجربه و اکتشاف بیشتری نیاز است. با توجه به اینکه چندماهی از انتشار بازی می‌گذرد، الان بهتر می‌توانیم سخت‌ترین‌ و ساده‌ترین باس‌های بازی را رده‌بندی کرد.

سطح S

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

باس‌های سطح S سخت‌ترین باس‌های بازی هستند. برای شکست بیشتر آن‌ها باید خیلی تلاش کرد، حتی با کمک سایر بازیکنان. مشهورترین باس این ردیف Malenia ست، یک باس اختیاری اما به‌دلیل سرسختی‌اش فراموش‌نشدنی. گیمر برای رسیدن به میدان مبارزه با «مالنیا» باید زمان زیادی را صرف کند، زیرا او در انتهای هزارتویی در گوشه‌ای دور از Lands Between نشسته است. "Let Me Solo Her" به دلیل اینکه برای شکست همین باس به کمک بازیکن‌های دیگر می‌رود مشهور شده است.

در این ردیف، باس‌های دیگری هم داریم. Fire Giant یکی از باس‌هایی است که بسیاری از بازیکنان گرفتارش می‌شوند، زیرا برخلاف Malenia اختیاری نیست. نبرد با Radagon of the Golden Order و Elden Beast هم یک مبارزه ردیف S محسوب می‌شود؛ هرچند مبارزه جداگانه با آن‌ها ساده‌تر است؛ اما سختی آن‌ها به این دلیل است که بازیکن بین آن‌ها استراحت نمی‌کند.

سطح A

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

سختی باس های این ردیف تقریبا نزدیک به سختی باس‌های ردیف S هستند، اما ممکن است برای رسیدن به آن‌ها تلاش‌های کمتری نیاز باشد و با کمک سایر بازیکنان آسان‌تر بشود آن‌ها را شکست داد. یکی از این باس‌های غیراختیاری، Maliketh است که مبارزه با آن دو مرحله دارد؛ البته مرحله اول آسان‌تر از مرحله دوم است.

تعداد زیادی از باس‌های اختیاری در ردیف A قرار می‌گیرد؛ مثل Astel و Starscourage Radahn. در ابتدای بازی هم یک باس ردیف A سرسخت داریم: Morgott، باسی غیراختیاری که خیلی‌ها آن را دشوارتر از Godrick می‌دانند. Dragonlord Placidusax و Commander Niall نیز به‌اندازه کافی سخت هستند تا در این ردیف قرار بگیرند.

سطح B

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

باس‌های ردیف B  اگرچه اغلب درمقایسه با باس‌های ردیف A زودتر شکست می‌خورند، اما سختی خاص خودشان را دارند. هر دو شکل Godfrey، باس‌های غیراختیاری ردیف B هستند. از چالشی‌ترین باس‌های این سطح Godskin Duo است که گیمر را در یک مبارزه چندلایه مشکل قرار می‌دهد،

Margit the Fell Omen هم در ردیف B قرار می‌گیرد، حتی با وجود آیتم‌هایی که برای دفاع در برابر قوی‌ترین حمله‌هایش می‌توان استفاده کرد. Full-Grown Fallingstar Beast و Draconic Tree Sentinel نیز مبارزاتی در سطح B محسوب می‌شوند. 

سطح C

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

باس‌های این سطح بسته به کلاس بازی گیمر می‌توانند بسیار آسان‌تر شوند. یکی از آن‌ها Rennala است که دربرابر بیشتر جادوها مصون است، اما برای بازیکنانی که به مبارزات فیزیکی متکی هستند، می‌تواند آسان‌تر از Red Wolf of Radagon باشد. در این ردیف Red Wolf of Radagon هم حضور دارد که بسته به کلاس و شیوه مبارزه می‌تواند آسان یا سخت باشد.

سطح D

سطح‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ + عکس

بیشتر باس‌های ردیف D اختیاری هستند، اما ارزش مبارزه را دارند زیرا با شکست آن‌ها می‌توان شخصیتمان را ارتقا دهیم برای باس‌های سخت‌تر آماده شویم. بیشتر باس‌های این‌ دسته مینی‌باس‌ها ‌هستند که در سیاه‌چال‌ها یا زندان‌ها مخفی شده‌اند. Black Knife Assassin، Tibia Mariner، Tree Sentinel، Beast of Farum Azula و Leonine Misbegotton از همین دسته‌اند.

فراموش نکنید که پایین‌رده بودن این باس‌ها، به معنی آسان‌بودن آن‌ها نیست. «الدن رینگ» یک بازی دشوار است و مرگ مقابل هر دشمنی چیزی طبیعی است، مخصوصاً در ابتدای بازی که بازیکن شخصیتی با قدرت و تجربه کم دارد.

ویدئو | با لول ۷۱۳ مبارزه با باس‌های الدن رینگ چگونه خواهد بود؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->