حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک ون در لبنان (۲ مرداد ۱۴۰۳) کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد
سرخط خبرها

حمله مرگبار ترکیه به یک منطقه گردشگری در شمال عراق + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۱۷۹۰۵
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
  • ۱
حمله مرگبار ترکیه به یک منطقه گردشگری در شمال عراق + فیلم و عکس
منابع عراقی گزارش دادند که در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال عراق تعدادی از گردشگران کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های کُردی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال عراق، تعدادی غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند.

پایگاه خبری «شفق نیوز» در کانال تلگرامی خود گزارش داد که در پی حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال عراق، یک گلوله توپ به تفرجگاهی در منطقه «باتیفا» اصابت کرده و تعدادی گردشگر کشته و زخمی شده‌اند.


شبکه «العهد» تأیید کرد که در این حمله، تعدادی از گردشگران عربی کشته و زخمی شده‌اند و نیروهای امدادی در حال انتقال آن‌ها بیمارستان هستند.

برخی از منابع کُردی می‌گویند که به دنبال این حمله، چهار نفر کشته و حدود ۲۰ نفر زخمی شده‌اند. با این حال، منابع رسمی عراق این گزارش را تأیید نکردند.

حمله مرگبار ترکیه به یک منطقه گردشگری در شمال عراق + فیلم و عکس
شبکه کوردستان ۲۴ گزارش داد که در این حمله، تعدادی زن و کودک مجروح و به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

لحظاتی بعد، خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که شمار کشته‌ها به ۶ نفر و شمار زخمی‌ها به ۲۶ نفر افزایش یافته است.

کوردستان ۲۴ به نقل از مرکز درمانی شهرک «زاخو» اضافه کرد که شمار کشته‌ها به هشت نفر افزایش پیدا کرده است.

ترکیه مدت‌هاست با ادعای مقابله با پ‌.ک‌.ک در حال نقض تمامیت ارضی شمال عراق است. پ‌.ک‌.ک که در ۳۵ سال گذشته با دولت آنکارا در تقابل نظامی است از سوی ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان گروهی تروریستی شناخته می‌شود.

مقامات عراقی بارها به آنکارا درباره تعرض به خاک این کشور هشدار داده‌اند و از ترکیه خواسته‌اند که اقدامات خود را در خاک عراق متوقف کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران پاینده باد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
حقه شونه باید اینجوری جوابشونو داد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->