اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند
سرخط خبرها

شهردار مشهد: نرخ بهای حمل و نقل عمومی در تمام نقاط حاشیه شهر تا پایان سال به ۱۰۰ تومان می‌رسد

  • کد خبر: ۱۱۷۹۲۰
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
شهردار مشهد: نرخ بهای حمل و نقل عمومی در تمام نقاط حاشیه شهر تا پایان سال به ۱۰۰ تومان می‌رسد
شهردار مشهد گفت: بنا داریم نرخ بهای حمل و نقل عمومی در تمام نقاط حاشیه شهر مشهد را تا پایان سال به ۱۰۰ تومان کاهش دهیم.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ سید عبدالله ارجائی در گفت‎وگو با شهرآرانیوز با اشاره به کاهش نرخ بلیت حمل و نقل عمومی شهرک مهرگان به هسته مرکزی شهر اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری تند کردن شیب خدمت در نقاط حاشیه‌ای است. یکی از بهترین مکانیزم‌های عدالت که در راستای آن می‌توان امکانات بیشتری را در اختیار مردم قرار داد، توسعه حمل و نقل عمومی است که مترو و اتوبوس یکی از آن‌ها است که کاهش نرخ بهای خدمات در نقاط حاشیه‌ای از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

وی افزود: برنامه ما این است که نرخ بلیت تعدادی از خطوط حاشیه شهر کاهش چشمگیری داشته باشد. البته در هسته مرکزی شهر و نقاط برخوردار حدود ۱۲ تا ۱۳ درصد بهای تمام شده را دریافت می‌کنیم، اما معتقدیم همین میزان در نقاط حاشیه‌ای نیز باید کاهش یابد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: از خرداد ماه به صورت آزمایشی کاهش نرخ بهای حمل و نقل عمومی در شهرک مهرگان را آغاز کردیم که امروز این موضوع را رسما اعلام می‌کنیم. نرخ بهای خطوطی که شهرک مهرگان را به هسته مرکزی شهر متصل می‌کند، ۱۰۰ تومان است.

ارجائی ادامه داد: امیدوارم با حمایت اعضای شورای شهر مشهد این موضوع را در سایر نقاط حاشیه شهر تا پایان سال توسعه دهیم. مبنای ما این است که نرخ بهای حمل و نقل عمومی در تمام نقاط حاشیه شهر مشهد کاهش یابد، اما اگر این اتفاق رخ نداد مردم به ما خورده نگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->