نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فاتح نیمی از جام قهرمانی

  • کد خبر: ۱۱۸۵۰
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
فاتح نیمی از جام قهرمانی
آنالیز عملکردتیم هندبال اشتادسازه مشهد در نیم‌فصل اول لیگ برتر
مژده رنگیان - لیگ برتر هندبال بانوان بعد از گذشت ۷ هفته به نیمه راه رسید و تیم اشتادسازه مشهد به‌عنوان تیم اول، عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ را از آنِ خود کرد.
آخرین هفته از نیم‌فصل اول لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری یک شهرآورد در مشهد به پایان رسید که تیم اشتادسازه مشهد مقابل حریف همشهری خود ارشیاشید به پیروزی قاطعانه‌ای رسید و قهرمانی نیم‌فصل را در شهر خود جشن گرفت. امسال لیگ بانوان با حضور ۸ تیم از سوم آبان‌ماه آغاز شد. حضور ۲ نماینده از خراسان رضوی در لیگ امسال ارزشمند است و این شرایط باعث شده تا هم نیرو‌های جوان و کم‌تجربه مشهدی و بومی، بازی در میدان بزرگ لیگ برتر را تجربه کنند و هم نام مشهد شانس خوبی برای کسب قهرمانی و روی‌سکو‌رفتن داشته باشد.
سال قبل اشتادسازه با ترکیب بومی برای اولین‌بار در لیگ برتر حاضر شد، اما نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند و تنها موفق به حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر شد؛ ولی در فصل جدید مدیران تیم چشم‌انداز جدیدی برای این تیم ترسیم کردند و به حضور در جام باشگاه‌های آسیا به‌عنوان هدف نهایی رسیدند. با چنین‌هدفی ترکیب تیم کاملا تغییر کرد و سرمربی موفق تیم قهرمان فصل گذشته به‌همراه ملی‌پوشان راهی مشهد شدند. ۳ ماه پیش از شروع لیگ، تمرینات زیرنظر قاسم شعبان‌پور، یکی از بهترین مربیان خراسانی تیم ملی، آغاز شد و ۸ بازیکن که سابقه حضور در مسابقات آسیایی را داشتند، در کنار ۴ هندبالیست باتجربه مشهدی مهره‌های اصلی این تیم را تشکیل دادند که با هدایت نشمین شافعیان راهی مسابقات شدند.

بهترین حمله و دفاع لیگ
اشتادسازه در فصل پانزدهم لیگ برتر هندبال توانست بهترین نتایج را نسبت به تمامی حریفان خود کسب کند. آن‌ها با ۱۸۲ گل زده در ۷ بازی یعنی میانگین ۲۶ گل در هر بازی، توانسته است عنوان بهترین خط حمله لیگ را از آنِ خود کند. آن‌ها در کار دفاعی نیز بسیار کم‌اشتباه بودند و بهترین خط دفاع نیم‌فصل هم به این تیم می‌رسد؛ زیرا تنها ۱۰۷ گل وارد دروازه این تیم شده است. این موفقیت به‌دلیل حضور ۲ گلر ملی‌پوش درون دروازه تیم اشتادسازه مشهد است که سد محکمی مقابل حریفان هستند.

بیشترین امتیاز در جدول
آن‌ها ۶ پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند که تنهاباختشان خارج از خانه و مقابل تیم تأسیسات دریایی بوده است و بازی را با ۳ گل کمتر به حریف واگذار کردند. شاگردان شافعیان درمجموع ۱۲ امتیاز به دست آوردند و در رده اول جدول رده‌بندی جای گرفتند. تأسیسات دریایی با ۱۱ امتیاز دوم است و شاملی کازرون ده‌امتیازی در رده سوم قرار گرفته است. کیش‌ایر هم در تعقیب بالانشینان هشت‌امتیازی در رده چهارم جای دارد. ارشیاشید، دیگرنماینده مشهد، نیز بدون امتیاز و پیروزی در رده هشتم است.

بازی‌های سخت و آسان
بهترین نتیجه کسب‌شده توسط این تیم مقابل تیم همشهری‌شان یعنی ارشیاشید رقم خورد؛ جایی‌که در هفته پایانی نیم‌فصل ۳۲ بر ۸ حریف را شکست داد. سخت‌ترین برد آن‌ها نیز برابر شاملی کازرون بود که توانستند با اختلاف ۴ گل این بازی را پیروز شوند.

شافعیان: ۶ رقیب در راه قهرمانی داریم
نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد، معتقد است برای قهرمان‌شدن در لیگ امسال فقط یکی‌دو رقیب ندارند، بلکه ۶ تیم می‌توانند مدعی کسب قهرمانی باشند.
او درباره قهرمانی تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر هندبال بانوان می‌گوید: تیم ما رو‌به‌رشد است و به‌جز بازی با تأسیسات که آن‌هم در هفته دوم بود و امتیاز از دست دادیم، الان شرایط بهتری داریم. اسپانسر خوبی هم از ما حمایت می‌کند، به‌طوری‌که طبق قرارداد پرداختی داشته است. خوش‌حالم این حمایت‌ها وجود دارد. سرمربی اشتادسازه ادامه می‌دهد: لیگ امسال متفاوت شده و همان‌طور که از امتیاز‌ها مشخص است، تیم‌ها نزدیک به هم هستند. همه تیم‌ها امسال خوب ظاهر شده‌اند و با پخش‌شدن بازیکنان ملی، لیگ امسال پویاتر شده است. تأسیسات یکی از حریفان ما به‌شمار می‌رود و همین‌طور کازرون؛ اما فقط این ۲ تیم رقیب ما نیستند، بلکه ما ۶ رقیب برای کسب قهرمانی داریم.
شافعیان درباره اینکه آیا تغییراتی در نیم‌فصل خواهند داشت و بازیکنی جذب تیم می‌شود یا نه، اظهار می‌کند: تغییروتحولاتی نداریم و با همین بازیکنان، نیم‌فصل دوم را ادامه می‌دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->