تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور غرق‌شدگی از ۱۰ علت اصلی مرگ سنین کمتر از ۲۴ سال است از چه زمانی جای خواب کودک را جدا کنیم؟ قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعداد جانباختگان سیل امام‌زاده داوود به ۲۲نفر رسید

  • کد خبر: ۱۱۹۳۲۷
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
تعداد جانباختگان سیل امام‌زاده داوود به ۲۲نفر رسید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف جسد یک آقا در حادثه سیل امامزاده داود (ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی گفت: دقایقی قبل با تلاش آتش‌نشانان جسد یک آقا در قسمت زیرزمین بازارچه امامزاده داوود در یک رستوران سنتی کشف شد.

وی افزود: در سومین روز از عملیات جستجوی آتش نشانان در سیل امامزاده داوود تاکنون آتش‌نشانان پیکر ۲۲ نفر را کشف کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: عملیات جستجو با همکاری عوامل هلال احمر در قسمت بالا و پایین امامزاده داوود در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه سرعت عملیات جستجو با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->