مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم
سرخط خبرها

گفتگو با سیده مهرناز سیدی، رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد

  • کد خبر: ۱۱۹۸۰۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
گفتگو با سیده مهرناز سیدی، رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد
مهرناز سیدی از مشهد، رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مسیر موفقیت خود سخن گفت.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ با اعلام رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ کشور، مشهد مانند سال‌های گذشته خوش درخشید و با کسب ۵ رتبه برتر در گروه‌های آموزشی مختلف موفق عمل کرد.

 

گفتگو با سیده مهرناز سیدی، رتبه سوم کنکور علوم انسانی ۱۴۰۱ از مشهد



سیده مهرناز سیدی، رتبه سوم کنکور علوم انسانی از مشهد در ارتباط با سطح کنکور امسال به شهرآرانیوز گفت: آزمون امسال نسبت به سال گذشته سخت‌تر بود؛ اما میزان سختی این کنور بین تمامی دروس یکسان بود.

وی ادامه داد: با این حال، سوالات ریاضی شرایط معقول تری داشت، اما درس روانشناسی که معمولا سوالات ساده‌ای داشت، امسال بخاطر پیچیدگی‌ای که در طراحی داشت، داوطلبان را غافلگیر کرد.

سیدی خاطرنشان ساخت: با توجه به جدا شدن دفترچه سوالات کنکور، رعایت زمانبندی در این آزمون بسیار مهم بود و فکر می‌کنم کسانی موفق شده باشند که در تنظیم زمان پاسخگویی دقت عمل کافی به خرج داده باشند.

دانش آموز مدرسه فرزانگان در پایان ضمن خوشحالی از موفقیت کسب شده عنوان کرد: هنوز در شوک این خبر هستم و نمیدانم چه بگویم. علاقه من، تحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران می‌باشد که امیدوارم به آن برسم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->