تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار تهران: مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امامزاده داوود کذب است!

  • کد خبر: ۱۲۰۱۶۰
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
استاندار تهران: مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امامزاده داوود کذب است!
استاندار تهران اعلام کرد: شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امامزاده داوود کذب است؛ این شایعه از سوی یک روزنامه معلوم الحال مطرح شده و برای رسانه‌های معاند خوراک خبری فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار تهران گفت: شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امام زاده داوود کذب است؛ از مردم می‌خواهیم این اطلاع رسانی‌ها را فقط از مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

محسن منصوری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امام زاده داوود کذب است.

استاندار تهران بیان اینکه این شایعه از سوی یک روزنامه معلوم الحال مطرح شده است گفت: پس از این شایعه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند فراهم شد و این روزنامه اعلام کرد که اشتباه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام اطلاع رسانی‌های سیل برای مردم صادقانه و شفاف صورت گرفته است افزود: از دادستانی درخواست پیگیری و برخورد با این نوع شایعه پراکنی‌ها را کرده‌ایم.

منصوری عنوان داشت: مگر می‌شود این تعداد مفقودی وجود داشته باشد و در خواستی از سوی خانواده‌ها نباشد، و باید بگوییم تعداد مفقودی‌ها با نام مشخصات معلوم هستند.

استاندار تهران تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم این اطلاع رسانی‌ها را فقط از مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

بر اساس این گزارش روز گذشته یکی از روزنامه‌ها مطرح کرده بود که ۲۰۰ نفر در سیل امام زاده داوود مدفون شده‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->