جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیام استقلال به قایدی: برگرد به تیمت

  • کد خبر: ۱۲۰۵۶۶
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
پیام استقلال به قایدی: برگرد به تیمت
برخی مسئولان باشگاه استقلال در تماس با مهدی قایدی به این بازیکن گفته‌اند به استقلال بازگرد چرا که این انتخاب در ماه‌های منتهی به جام جهانی به نفع او است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال از جذب محمد محبی کاملا به اطمینان رسیده‌اند واین بازیکن به زودی قراردادش را به طور رسمی با استقلال منعقد خواهد کرد. دلیل تاخیر در رونمایی از محبی انتقال مبلغ درخواستی باشگاه سانتاکلارا به حساب این باشگاه است، وگرنه آبی‌ها امروز به طور رسمی نام این بازیکن را رسانه‌ای می‌کردند.

جذب محبی درواقع بهترین اقدام درراستای پرکردن جای خالی امیرحسین حسین‌زاده، اما سران باشگاه استقلال همچنان می‌خواهند با جذب یک بازیکن نامدار دیگر نقل وانتقالات پرباری را از خود به جا بگذارند.

درحالی که جذب مهدی قایدی توسط باشگاه الاتحاد کلبای امارات منتفی شده و به نظر می‌رسد این بازیکن دیگر به تیم مجیدی نخواهد رفت، باشگاه استقلال همچنان پیگیر جذب بازیکن سابق خود است.

درهمین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز پیغام‌هایی را برای مهدی قایدی ارسال کرده‌اند تا شاید او برای حضور  در استقلال ترغیب شود.

یکی، دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تماس با این بازیکن به وی متذکر شده‌اند که بازگشت به استقلال از لحاظ فنی به سود او است و درماه‌های منتهی به حضور ایران در جام جهانی فوتبال، انتخاب استقلال می‌تواند به حضور قطعی قایدی در تیم ملی کمک کند.

این پیغام‌ها به گوش مهدی قایدی رسیده، اما هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و به نظر می‌رسد مسائل خانوادگی نقشی مهم در انتخاب تیم بعدی توسط این بازیکن خواهد داشت.

از باشگاه الوصل امارات به عنوان یکی از تیم‌های خواهان قایدی یاد می‌شود، اما اگر این باشگاه هم نتواند با باشگاه الشباب الاهلی به توافق برسد، شانس باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن بیشتر خواهد شد وشاید درنهایت خانواده قایدی هم با بازگشت به استقلال موافقت کنند.

به هرحال ماجرای قایدی و استقلال تا پایان هفته به نقطه روشنی خواهد رسید و پرده از این معما برداشته خواهد شد که آیا این بازیکن فصل بعد با پیراهن استقلال در میادین حاضر خواهد شد یا اینکه در تیم‌های خارجی به فوتبال ادامه خواهد داد. البته باید به این نکته مهم و واقع بینانه نیز متذکر شد که سیاست قایدی در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که احتمالا او انگیزه آن چنانی برای بازگشت به لیگ ایران و بازی برای استقلال ندارد ودر برهه کنونی به دنبال تداوم حضور در لیگ‌های خارجی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->