مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد و نجات ۸ نفر از میان دود و آتش + تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۱۰۵۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در الهیه مشهد و نجات ۸ نفر از میان دود و آتش + تصاویر
 معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات ۴ ایستگاه برای مهار آتش سوزی زیرزمین یک مجتمع مسکونی ۳ طبقه در بولوار مجیدیه این شهر و نجات ۸ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۳۰،۷،۳۴،۱۷ را به محل اعلامی در بولوار مجیدیه اعزام کرد.
وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در زیر زمین، این مجتمع مسکونی ۳ طبقه ۶ واحدی رخ داده و دود ناشی از آتش سوزی در تمامی طبقات متصاعد گردیده بود که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این مجموعه مسکونی شده بود که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان بصورت همزمان ضمن نجات ۸ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق این محل و جلوگیری از سرایت آتش به خودرو‌های پارک شده در محل و سایر منازل در این مجتمع مسکونی کردند.
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و آتش نشانان پس انجام تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.
شایان ذکر است علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

 
آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب آتش سوزی مهیب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->