درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

سهم ۳۷ میلیاردی مترو مشهد گلبهار از بودجه ۹۹

  • کد خبر: ۱۲۱۴۶
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
سهم ۳۷ میلیاردی مترو مشهد گلبهار از بودجه ۹۹
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار خبر داده است که ۳۷ میلیارد تومان برای متروی مشهد-گلبهار-چناران در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.
 به گفته هومن گریوانی این در حالی است که امسال ۴۳ میلیارد تومان برای ساخت این مسیر هزینه شده است. از این مبلغ ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به خراسان رضوی و ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، او با بیان اینکه ۳ سال پیش در پی مناقصه‌ای در این راستا هزینه کل پروژه ۳۰۰ میلیون یورو برآورد شد، ادامه داد: با توجه به تغییر قیمت‌ها طی این مدت، در صورت اجرایی شدن فاینانس، مبلغ برآورد شده تغییر خواهد کرد.

این در حالی است که چند روز پیش امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی خبر داده بود که این پروژه جزو پروژه‌های دارای اولویت وزارت راه برای گرفتن فاینانس است و ۱.۳۷۸ میلیون یوآن چینی برای آن در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار بیان کرد: مسیر راه آهن مشهد تا شهر جدید گلبهار ۴۰ کیلومتر و تا شهر چناران ۴۶ کیلومتر است، پیشرفت فیزیکی زیرساخت‌ها و اجزای عمرانی پروژه ۷۰ درصد و پیشرفت فیزیکی کل پروژه ۳۴ درصد است.

به گفته او شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور شتاب بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه از منابع داخلی این شرکت هزینه کرده است. گریوانی این را هم اضافه کرد که طی سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به گلبهار نیز دستور ریل گذاری بخشی از مسیر قطار مشهد-گلبهار صادر شد و پیگیری‌های لازم به منظور خریداری ریل و برگزاری مناقصه در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به شرایط تحریم مشکلات اعتباری و نقدینگی وجود دارد، اما مانعی در پیشرفت کار ایجاد نخواهد کرد و این پروژه در تمام مراحل فعال خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->