قیمت امروز خودرو‌های داخلی چه تغییری کرد؟ (۵ اسفند ۱۴۰۳) + جدول آغاز گشت‌های نظارتی مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی خراسان رضوی در آستانه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۴ تغییر انتظارات فعالان بازار از آینده بازدهی بازار‌های مالی (۵ اسفند ۱۴۰۳) پایان خوش بورس | رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص کل (۵ اسفند ۱۴۰۳) آغاز روند کاهشی قیمت طلا در مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) ۲۰ هزار میلیارد تومان، واردات سوغات مشهد از چین! | تسهیلات تضمینی برای تولیدکنندگان سوغات زیارت در مشهد قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۵ اسفند ۱۴۰۳) | نزول دلار به کانال ۹۳ هزار تومان آمادگی کامل برای تأمین کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در مشهد و خراسان رضوی (۵ اسفند ۱۴۰۳) ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ حساب یارانه بگیران شارژ می‌شود | مجموع دریافتی خانوار‌های یارانه‌بگیر در اسفندماه چقدر می‌شود؟ تأمین ۷۳ درصد از هزینه‌های جاری کشور از محل مالیات قیمت جدید خودرو‌های کرمان موتور در کارخانه اعلام شد (۵ اسفند ۱۴۰۳) مشکل مسکن و درمان کارگران با همراهی و کمک دولت حل می‌شود قیمت سیب‌زمینی بالاخره در مشهد کاهش یافت؟ (۵ اسفند ۱۴۰۳) کارگران: در رقم سبد معیشت و مزد تجدیدنظر شود علت اصلی گرانی برنج چه بود؟ عرضه اولیه «مهرمام» در بازار بورس، سه‌شنبه (۷ اسفند ۱۴۰۳) | چقدر نقدینگی نیاز است؟ ۳ روش برای استعلام کالابرگ الکترونیک تبیین برنامه تحول و مدل‌های کسب‌وکار سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مشهد اعلام شد مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو برگزار شد+ جزئیات (۴ اسفند ۱۴۰۳) ریزش قیمت خودرو‌های خارجی (۴ اسفند ۱۴۰۳) + جدول بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۴ اسفند ۱۴۰۳) | شاهین اتوماتیک پلاس ۱۵ میلیون تومان ریزش کرد پیش فروش بلیت‌های نوروز ۱۴۰۴ در دهه نخست اسفند ۱۴۰۳ بخشنامه وام ۶۵۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۴ اسفند ۱۴۰۳) پیش‌فروش سه محصول سایپا ویژه ماه رمضان از (۶ اسفند ۱۴۰۳) + جزئیات بررسی بروکر آلپاری با بروکر‌های دیگر: مقایسه کامل آخرین جزئیات از واریز سود سهام عدالت (۴ اسفند ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یعقوبعلی نظری در همایش تجلیل از برند‌های برتر: رشد اقتصادی خراسان رضوی در مدار مثبت

  • کد خبر: ۱۲۱۶۹۸
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
یعقوبعلی نظری در همایش تجلیل از برند‌های برتر: رشد اقتصادی خراسان رضوی در مدار مثبت
به گفته استاندار خراسان رضوی با توجه به تلاش‌های مستمر در لایه‌های ستادی و عملیاتی، مسیر اقتصادی استان به تدریج در حال پیدا کردن ریل اصلی خود است...

امین عظیمی زاده | شهرآرانیوز - به گفته استاندار خراسان رضوی با توجه به تلاش‌های مستمر در لایه‌های ستادی و عملیاتی، مسیر اقتصادی استان به تدریج در حال پیدا کردن ریل اصلی خود بوده و بر اساس آمار‌ها در سه ماهه اول سال جاری، همه مدار‌های اقتصادی استان مثبت بوده و فضای کسب وکار در بخش‌های مختلف رو بهبود بوده است.

یعقوبعلی نظری در مراسم تجلیل از برند‌های برتر استان افزود: مسئولان استانی نیز به منظور تسریع در روند رشد اقتصادی استان سعی می‌کنند مدام با بخش تولید درارتباط باشند تا دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها را برطرف کنند. وی با بیان اینکه امیدواریم با بهبود وضعیت تولید استان در پایان سال، نیازی به ستاد تسهیل نباشد، گفت: در هفته دولت، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های استان را کلنگ زنی و عملیاتی خواهیم کرد که بخشی از آن‌ها در حوزه برندینگ خواهد بود. وی ادامه داد: در ارتباط با انرژی خورشیدی و بادی نیز اقدامات زیرساختی مناسبی صورت گرفته است تا زمینه‌های اولیه تولید برق در استان فراهم شود.

برندینگ و بقای واحد‌های تولیدی

رئیس سازمان صمت استان نیز در این همایش گفت: یکی از اهداف تدوین برنامه استراتژیک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی، بقاست و این بقا از طریق برندینگ شکل می‌گیرد.

امیررضا رجبی افزود: متولی اصلی توسعه برند در کشور سازمان توسعه تجارت از زیر مجموعه‌های وزارت صمت است؛ البته در ساختار جدید و مجموعه خدمات آن اداره کل یا دفتر خدمات کسب و کار شکل گرفته که یکی از خدمات آن برندینگ است. وی بیان کرد: برنامه کلان حوزه برندینگ در حال تدوین است که ظرف سه ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد.

برند مشهد

محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد، نیز در این همایش گفت: هر چند مشهد شهری شناخته شده بین کشور‌های منطقه است، باید تلاش کنیم با اقداماتی که در حوزه خدمات دهی بهتر به زائران انجام می‌دهیم، برند خوبی در این حوزه ایجاد کنیم.

تولید بدون کارخانه

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی نیز در این همایش بیان کرد: موضوع تولید بدون کارخانه از جمله مباحثی است که در صنعت برندینگ محوریت دارد و در کشور ما به آن کم توجهی شده است. متأسفانه عمده سازمان‌های دولتی تمرکز اصلی خود را بر افزایش صدور مجوز تأسیس واحد‌های تولیدی می‌گذارند، در حالی که برند صرفا برای تولیدکننده نیست، بلکه برای تجارت است؛ برند زمانی برند می‌شود که در تجارت موفق بشود.

محمدحسین روشنک افزود: این تفکر وجود دارد که برای تبدیل شدن به برند باید کارخانه و واحد تولیدی راه اندازی کنیم و همیشه افتخار دولت این است که تعداد زیادی پروانه تأسیس صادر کرده است، در حالی که باید به صورت تجاری سازی عمل کنیم؛ لذا مقصود از تولیدکننده بدون کارخانه همین است و لزوما نیازی نیست کارخانه‌ای داشته باشیم، بلکه می‌توان از طریق تجاری سازی در صنعت برندینگ کار کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->