تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

انتقاد از بلندمرتبه سازی در کوچه‌های کم عرض

  • کد خبر: ۱۲۲۲۰
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
انتقاد از بلندمرتبه سازی در کوچه‌های کم عرض
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۷۵۸...۰۹۳۵ آقای شهردار لطفا برای ساخت برج و ساختمان‌های ۴ طبقه به بالا در خیابان‌ها و کوچه‌های کم عرض مجوز ندهید. دلمان گرفت، نه آفتابی، نه پرنده ای. ساختمان‌های بلند این کوچه‌ها را مثل زندان کرده اند.
شهروند- برخی فضا‌های سبزی فقط نیمکت دارند. نه وسیله ورزشی‌ای در آن‌ها وجود دارد و نه حتی یک میز پینگ پنگ. مثل بوستان کوکب در برکپور ۹ که در آن جای وسایل ورزشی برای بزرگ سالان خالی است.
شهروند- اینجا هاشمیه ۶۵ است، در این محدوده، وسط بولوار یک تورفتگی ایجاد شده و مشکلاتی به همراه آورده است. لطفا پیگیری کنید.
شهروند- کاش در نزدیکی همه ایستگاه‌های اتوبوس سطل زباله وجود داشته باشد تا مسافران به ویژه آن‌ها که بچه همراه دارند مشکلی نداشته باشند.
مخابرات
شهروند- در دلاوران۲۰ زیتون ۹، وقتی باران یا برف می‌بارد، تلفن یا اینترنت قطع می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.
اتوبوس رانی
۸۶۰...۰۹۳۰ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عامل جدید اتوبوس رانی، ضمن عرض تبریک، خواهشمندیم معوقات اتوبوس رانان زحمت کش را پرداخت و واریز کنید. با تشکر از شما.
سازمان ترافیک
۲۸۶...۰۹۱۵ خیابان امام خمینی ۸۷ احتیاج به پل هوایی دارد، شما را به خدا به داد ما برسید. چند بار پیگیری کردم، اما رسیدگی نشده است.
۱۵۸...۰۹۳۶ عبور از بولوار شهید‌کامیاب به علت نداشتن خط کشی و پل عابرپیاده بسیارناامن است. خودرو‌ها در این بولوار گاه با سرعت بیش از ۱۲۰ کیلومتر عبور می‌کنند. شهرداری باید یک پل عابر در اینجا نصب کند یا ایستگاه اتوبوس را به مسیرکندرو میدان راه آهن برگرداند تا مثل گذشته دسترسی مستقیم به راه آهن و مترو نیز وجود داشته باشد.
اجتماعی
۷۶۰...۰۹۱۵، چون شنیده ام بسیاری از سارق‌ها می‌توانند قفل درخانه‌ها را باز کنند، خواهشمندم به صورت مداوم در روزنامه خوب خودتان و دیگر روزنامه‌ها اطلاع رسانی کنید تا عموم مردم مسائل ایمنی را رعایت کنند.
شهرستان
۰۱۲...۰۹۱۵ لطفا از مسئولان محترم سؤال کنید که انشعابات مسکن مهر گلبهار را چه زمانی قرار است نصب کنند؟ آپارتمانم را تحویل گرفته ام، اما نه برق دارد، نه گاز و نه آب.
آموزش و پرورش
۶۰۵...۰۹۱۵ از روزنامه شهرآرا تقاضا می‌کنم یک بار برای همیشه به این موضوع رسیدگی کند که چرا معلم‌های ما در کلاس درس تلفن همراه می‌برند؟ معلم باید در کلاس درس تمام حواسش به بچه‌ها باشد.
بانک
۸۵۱...۰۹۳۶ سخنان رئیس کل بانک مرکزی در یکی از روزنامه‌های صبح مشهد چاپ شده است. منظور از بانکداری بدون ربا پس از ۴۰ سال چیست؟ چرا باز می‌خواهند به سرمایه‌های اندک مردم شوک وارد کنند؟
دولت
۶۶۳...۰۹۱۵ از دولت و مجلس محترم برای تصویب نهایی قانون انتقال تابعیت از مادر ایرانی به فرزند دارای پدر خارجی تشکر می‌کنم، اما چرا این طرح اجرا نمی‌شود؟ افراد زیادی درگیر این مسئله هستند. لطفا پیگیری کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->