وزیر ارتباطات: زندگی مردم به اینترنت گره خورده و اینترنت پرسرعت حق مردم است + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۲۳۵۷
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
وزیر ارتباطات: زندگی مردم به اینترنت گره خورده و اینترنت پرسرعت حق مردم است + فیلم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت پرسرعت را حق مردم دانست و گفت: هفته آینده نخستین محموله محصولات دانش‌بنیان ایرانی در صنعت شبکه به کشورهای خارجی صادر می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع پور اینترنت پرسرعت را حق مردم دانست و گفت: هفته آینده نخستین محموله محصولات دانش‌بنیان ایرانی در صنعت شبکه به کشورهای خارجی صادر می‌شود و یکی از محورهای اصلی این اقدام، توسعه تعاملات بین‌المللی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه شب در گفت‌ وگوی تلویزیونی به مناسبت هفته دولت افزود: دولت سیزدهم در حوزه هوشمندسازی پست، اقتصاد دیجیتال، نوسازی زیرساخت‌های ارتباطی کشور و صنعت فضایی گام‌های زیادی برداشته است. زندگی مردم این روزها به اینترنت گره خورده و اینترنت پرسرعت حق مردم است. در وزارت ارتباطات تلاش می‌کنیم شبکه‌ای امن و با کیفیت را برای استفاده مردم مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: چهار لایه در شبکه ارتباطی در کشور داریم، یک لایه دسترسی از منزل تا مرکز مخابرات، یک لایه شبکه داخل شهر، لایه بین استانی و در نهایت لایه اینترنت بین‌الملل. برای پیشرفت در همه این لایه‌ها برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم که ظرفیت‌های حوزه ارتباطی کشور را توسعه بدهیم و آن را نوسازی کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->