اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

بورل: هنوز جوابی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم| ایران درخواست چند اصلاح در پیشنهاد اتحادیه اروپا داده است

  • کد خبر: ۱۲۲۴۵۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
بورل: هنوز جوابی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم| ایران درخواست چند اصلاح در پیشنهاد اتحادیه اروپا داده است
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به دنبال پاسخ ایران به متن پیشنهادی این اتحادیه اعلام کرد که بیشتر کشور‌های طرف مذاکره هسته‌ای با ایران با پیشنهاد اتحادیه اروپا در وین موافق هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از رویترز، بورل در مصاحبه با تلویزیون TVE اسپانیا با اشاره به کشور‌های طرف مذاکرات وین گفت: بیشتر آن‌ها موافق هستند، اما هنوز جوابی از امریکا دریافت نکرده‌ایم. انتظار داریم واشنگتن این هفته پاسخ دهد.  

بورل همچنین مدعی شد که ایران درخواست چند اصلاح در پیشنهاد اتحادیه اروپا داده است.  

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته نیز در حاشیه سمیناری در اسپانیا تصریح کرد: فکر می‌کنم پاسخ ایران معقول است. پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شده و واشنگتن هنوز جواب نداده است. منتظر آمریکا هستیم و امیدواریم که این پاسخ به ما اجازه دهد روند مذاکرات را تکمیل کنیم. نسبت به این مسئله امیدواریم، اما نمی‌توان در مورد آن به شما اطمینان بدهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->