امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

تاج رئیس شود، برکناری اسکوچیچ قطعی است| کی‌روش درانتظار انتخابات ایران

  • کد خبر: ۱۲۲۶۲۱
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تاج رئیس شود، برکناری اسکوچیچ قطعی است| کی‌روش درانتظار انتخابات ایران
کارلوس کی‌روش تمام مقدمات بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران را فراهم کرده تا اگر مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شد، سکان هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخابات فدراسیون فوتبال به زودی برگزار خواهد شد و سه کاندیدای حضور در ریاست فدراسیون فوتبال شانس خود را برای رسیدن به مهم‌ترین صندلی ورزشی در ایران آزمایش خواهند کرد. در عین حال که چشم همه فوتبال دوستان در ایران به این بازی انتخاباتی دوخته شده و حتی ایرانی‌های خارج از کشور را متوجه این ماجرا کرده، کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز بی صبرانه منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال است تا اگر مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفت، او به تیم ملی ایران بازگردد. تاج تمام صحبت‌های لازم را با کی‌روش انجام داده تا اگر برصندلی ریاست تکیه زد وبار دیگر رئیس شد فی الفور اسکوچیچ را از سمت خود در تیم ملی برکنار کند و کی‌روش را به این سمت منصوب کند. جام جهانی فوتبال آبان ماه برگزار می‌شود واگر تاج رئیس شود وکی‌روش بیاید، دو ماه فرصت خواهد داشت تا تیم ملی را آماده و مهیای حضور درجام جهانی فوتبال کند.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->