سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

بخش پادکست رسما به توییتر اضافه شد

  • کد خبر: ۱۲۲۸۵۱
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بخش پادکست رسما به توییتر اضافه شد
نسخه جدید و بازطراحی شده‌ای از Spaces توییتر در دسترس برخی کاربران قرار گرفته که به آن‌ها اجازه می‌دهد به پادکست‌ها گوش دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، همانطور که توییتر در پست جدید وبلاگ خود توضیح می‌دهد، پادکست‌ها در بخش جدیدی به نام «Stations» به‌صورت دسته‌بندی‌های مختلفی مانند اخبار، موسیقی، ورزش و در کنار اتاق‌های گفتگو صوتی Spaces به کاربران نمایش داده می‌شود.

این ویژگی در حال حاضر با گروه محدودی از کاربران انگلیسی زبان سراسر جهان در حال آزمایش است و در آینده با ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران بیشتر قرار خواهد گرفت.

پادکست‌های پیشنهادی توییتر برای کاربران

توییتر در ادامه پست خود توضیح می‌دهد که بر اساس فعالیت کاربران، به‌طور خودکار پادکست‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. به‌عنوان مثال، اگر شخصی به‌طور منظم با حساب Vox در توییتر تعامل داشته باشد، احتمالا پادکست‌های آن را در بخش Spaces مشاهده خواهد کرد.

وب‌سایت TechCrunch درباره نسخه جدید Spaces توییتر توضیح می‌دهد که شامل سه بخش اصلی می‌شود. ابتدا پادکست‌ها تحت عنوان Stations نمایش داده می‌شوند که کاربران می‌توانند با اسکرول کردن، برنامه مورد نظر خود را پیدا و به آن گوش دهند. در زیر آن، اتاق‌های صوتی Spaces قرار داده شده و در‌نهایت، کاربران در پایین‌ترین بخش این صفحه فهرستی از اسپیس‌های آینده را مشاهده می‌کنند.

همچنین سخنگوی این شرکت به TechCrunch توضیح داد که آن‌ها در حال دریافت بازخورد کاربران در مورد نسخه آزمایشی پادکست‌ها هستند تا در آینده نزدیک، نسخه نهایی آن را در دسترس تمام کاربران در پلتفرم‌های مختلف از جمله دسکتاپ قرار دهند.

گفتنی است که اواخر سال گذشته، جین منچون ونگ (Jane Manchun Wong) مهندس شناخته شده توییتر با انتشار تصویری به توسعه بخش پادکست این شبکه اجتماعی اشاره کرده بود و حالا برای اولین بار، این قابلیت جدید در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است.

منبع: دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->