کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اجرای کامل طرح «رتبه‌بندی معلمان» خراسانی تا میانه سال تحصیلی

  • کد خبر: ۱۲۲۹۰۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
اجرای کامل طرح «رتبه‌بندی معلمان» خراسانی تا میانه سال تحصیلی
پس از اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان پارسال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و بارقه‌های امید را پس از ۱۰ سال برای فرهنگیان رقم زد و وزیر آموزش‌وپرورش نیز در خرداد امسال اعلام کرد معلمان از طرح رتبه‌بندی نگران نباشند، این قانون در تیر امسال ابلاغ شد و اکنون فرایند‌های اجرایی آن در مراحل پایانی به‌سر می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، برای برخی معلمان به‌صورت علی‌الحساب مبالغی با عنوان رتبه‌بندی واریز شده است، اما بنا به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، این طرح تا میانه سال تحصیلی امسال برای معلمان خراسانی اجرا خواهد شد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با اعلام اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان در اواسط سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در استان، گفت: کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و بخش آموزشی استان با وجود تعطیلی دوساله مدارس، تجهیزات لازم را برای سال تحصیلی پیش‌رو آماده کرده‌اند.

سیدامیر شوشتری با بیان اینکه اکنون برنامه‌ای برای آموزش مجازی در مدارس استان خراسان‌رضوی نداریم، تأکید کرد: با زیرساخت‌های فراهم‌شده شاید توسعه بیشتری در این موضوع داشته باشیم، اما اصل ما بر آموزش حضوری است.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان در استان خراسان‌رضوی مانند همه کشور علی‌الحساب در ۹ ماه واریز شد و ما از کسانی که مشکلات اداری‌شان به پرداخت در اواخر شهریور منجر می‌شود، عذرخواهی می‌کنیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان‌رضوی علت تأخیر در رتبه‌بندی را انجام روند اداری و جمع‌آوری اطلاعات و همچنین تشکیل سامانه همکاران دانست و گفت: مقرر شده است این طرح تا اواسط سال تحصیلی کاملا اجرا شود.

منبع:تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->