تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جام قهرمانی مسابقات کافا را به کابل بردند + فیلم تکذیب ادعای استخدام ۶۰۰ معلم از میان اتباع تاکنون ۱۰ هزار زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شده‌اند وزارت کشور ادعای بازداشت زائران افغانستانی اربعین در خوزستان را رد کرد در دو روز گذشته ۵۳۰ زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون به ایران وارد شدند (۱ شهریور ۱۴۰۳) تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟
سرخط خبرها

هشدار دادستانی خراسان رضوی درباره باندهای صدور کارت آمایش تقلبی

  • کد خبر: ۱۲۳۱۴۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
  • ۱
هشدار دادستانی خراسان رضوی درباره باندهای صدور کارت آمایش تقلبی
معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی به مهاجران افغانستانی نسبت به باندهای صدور کارت آمایش تقلبی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید هادی شریعت یار؛ معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی نسبت به صدور کارت‌های اقامت موقت اتباع خارجی هشدار داد.

وی با بیان اینکه اخیرا باند جعل اسناد و مدارک در مشهد مقدس شناسایی و دستگیر شده‌اند گفت: پرونده‌ای نیز در این خصوص در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اما نکته حائز اهمیت و مرتبط با آن، جعل کارت‌های اقامت موقت اتباع خارجی که توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی صادر می‌گردد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه به احتمال فراوان تعدادی از این نوع کارت های اقامت موقت اتباع خارجی(آمایش) جعل و در اختیار افراد مختلف قرار گرفته و به تبع آن به ادارات و سازمان های مختلف ارائه و در قبال آن خدمات دریافت می‌نمایند، به اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی دستور داده شد تا  ضمن انجام نظارت‌ها و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه لازم، مراتب به کلیه سازمان ها و ادارات منعکس تا استعلامات لازم از آن اداره کل پیرامون اصالت کارت های آمایش صورت پذیرد.

منبع: مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
مثلا چه خدماتی بااین کارت آمایش میدن که ما 40ساله بی اطلاعیم؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->