حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

عامل در قالب برنامه «همه‌فن حریف» به آنتن تلویزیون می‌رود

  • کد خبر: ۱۲۳۳۸۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
عامل در قالب برنامه «همه‌فن حریف» به آنتن تلویزیون می‌رود
مجری و کارشناس مشهدی کشتی از اواخر شهریور روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه جدید استعدادیابی کشتی با عنوان «همه‌فن‌حریف» قرار است از اواخر شهریورماه روی آنتن شبکه ورزش سیما برود و گفته می‌شود همه‌کاره این برنامه «هادی عامل» است. مجری و کارشناس مشهدی کشتی که صدای گزارش‌هایش پای تشک کشتی، او را در این عرصه جاودان کرده است، حالا قرار است با شمایلی جدید جلو دوربین‌های تلویزیونی ظاهر شود و از این طریق بار دیگر در کانون توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

هادی عامل که قرار است در این برنامه به‌عنوان مجری و گزارشگر حضور داشته باشد، دراین‌باره گفت: «شناسایی و کشف استعداد‌ها از میان نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی این برنامه است که در سه مرحله در حال تولید است.» وی افزود: «مرحله نخست به اطلاعات عمومی مربوط به کشتی اختصاص دارد و سؤالاتی از شرکت‌کنندگان درباره قوانین و قواعد این ورزش پرسیده می‌شود.

بخش دوم هم به آمادگی جسمانی مربوط است که شرکت‌کنندگان در شش ایستگاه، توانایی و قابلیت‌های جسمانی خود را محک می‌زنند و بخش آخر هم کشتی‌گرفتن شرکت‌کنندگان است. در این مرحله منتخبان باهم به رقابت می‌پردازند. در همه این مراحل هم داورانی از مربیان تیم‌ملی کشتی، عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‌کنند.» در این برنامه چهار داور از چهره‌های سرشناس کشتی حضور دارند.

محمد بنا سرمربی تیم‌ملی فرنگی بزرگ‌سالان، پژمان درستکار سرمربی تیم‌ملی بزرگ‌سالان کشتی آزاد، علی محمدی از قهرمانان اسبق کشتی و عباس جدیدی از قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی در رشته کشتی، عملکرد شرکت‌کنندگان را ارزیابی می‌کنند. مسابقات این برنامه در رده سنی چهارده تا هفده سال در چهار وزن و چهارده تیم که هفت تیم آن فرنگی و هفت تیم آزاد است، برگزار می‌شود. برنامه تلویزیونی «همه‌فن‌حریف» در ۳۶ قسمت و با حضور ۵۶ کشتی‌گیر از چهارده استان کشور پخش می‌شود. برنامه‌ای که با توجه به سابقه خوب برنامه‌های استعدادیابی مانند «ستاره‌شو» و «عصر جدید» می‌تواند فصلی تازه در برنامه‌سازی سیما باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->