نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

از هادی عامل تا اکبر میثاقیان؛ تمدید مهربانی‌ها در همایش خانواده ورزش و رسانه مشهد

  • کد خبر: ۸۴۱۰۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
از هادی عامل تا اکبر میثاقیان؛ تمدید مهربانی‌ها در همایش خانواده ورزش و رسانه مشهد
همایش خانواده ورزش و رسانه با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و چهره‌های ورزشی برگزار شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ همایش خانواده ورزش و رسانه پنجشنبه‌شب گذشته با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی، پیشکسوتان، چهره‌های ورزشی و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد. این همایش به‌میزبانی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات هتل پردیسان مشهد برگزار و طی آن آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتبال جام رسانه و مهربانی انجام شد. هم‌زمان با این مراسم و پیش از شروع رسمی آن، در حضور اعضای مجمع انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان خراسان رضوی، هیئت‌مدیره گزارش عملکرد یک‌ساله‌اش را ارائه کرد.

همه بودند؛ از مسئولان تا پیشکسوتان

میهمانان همایش خانواده و رسانه چهره‌های ویژه این مراسم بودند؛ جایی که از مقام‌های مسئول شهری و ورزشی تا چهره‌هایی که گرد پیری به صورتشان نشسته بود و پیشکسوتان عرصه ورزش یا حمایت از ورزش حضور داشتند.

مهدی ناصحی و سیدحسین علوی‌مقدم، نایب‌رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش‌وجوانان، در این مراسم به‌نمایندگی از مدیریت شهری حضور داشتند هادی فیاضی، مدیر عامل موسسه شهرآرا، حسن نوری، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری و احسان اصولی، رئیس هیئت‌فوتبال استان، از دیگر مدیران حاضر در این جلسه بودند. اکبر میثاقیان، شاپور رجب‌زادگان، منصور شفیعی، هادی عامل و هادی رضایی چهره‌های نام‌آشنای ورزش خراسان در عرصه ملی و بین‌المللی بودند که در این مراسم به جمع اصحاب رسانه آمده بودند.

برخی موسپیدان و پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش از علیرضا زهی گرفته است تا بیژن قنبری، محمدرضا خزاعی، اصغر رحیمی، حسین نخعی‌شریف و... هم در کنار برخی رؤسای هیئت‌های ورزشی، چون مهدی روزبهان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری، مجید مشتاق‌عشق رئیس هیئت شنا، و سروش پورآزاد رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام، حضور داشتند. همچنین برخی کارآفرینان عرصه ورزش، چون محمد علیزاده مدیرعامل مجموعه موج‌های آبی، و احسان عسگری مدیرعامل برند ورزشی یاران، در این همایش حاضر بودند.

افتتاح سومین دوره جام رسانه و مهربانی

در خلال این همایش، از پیراهن ۴ تیم حاضر در رقابت‌های جام رسانه و مهربانی به‌وسیله خانواده پیشکسوتان ورزشی که نام تیم‌ها به‌نام آن‌ها مزین شده بود، رونمایی شد. تیم مرحوم سیدجلال موسوی، تیم مرحوم حمیدرضا شمسی، تیم شادروان حسن شفیعی و تیم شادروان تقی‌پور ۴ تیم حاضر در سومین دوره رقابت‌های جام رسانه و مهربانی هستند که به‌مدت ۳ هفته، دوره‌ای با یکدیگر در زمین چمن مصنوعی مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی رقابت می‌کنند؛ تیم‌هایی که اعضای آن‌ها را خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان خراسان‌رضوی تشکیل می‌دهند. همچنین هنگام این رونمایی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان‌رضوی از خانواده این درگذشتگان تجلیل به‌عمل‌آورد.

عامل: به‌خاطر مشهدی‌ها هنوز به تهران نرفته‌ام

گزارشگر و کارشناس پیشکسوت کشتی که همه او را با صدای گرمش هنگام گزارش‌های کشتی‌های دلاورمردان ایران در عرصه‌های بین‌المللی به‌یاد دارند، در این مراسم گفت: تنها خبرنگاری هستم که با وجود ۲۵سال کار با تهران هنوز به این شهر نرفته‌ام. قطعا با زندگی در تهران امتیازات بیشتری خواهم داشت، اما بخشی از خاطرات و زندگی‌ام در مشهد و در کنار خبرنگاران مشهدی است. هادی عامل افزود: رسالت خبرنگاران ایجاب می‌کند که مسئولان را با ورزش آشنا کنند و به آنان بگویند چه وظایفی دارند. کار شهرداری فقط کاشتن گل و گیاه در شهر و ساخت و افتتاح بولوار نیست، بلکه بخش بزرگی از ورزش همگانی به شهرداری‌ها بازمی‌گردد.

رضایی: این بهترین هدیه‌ای بود که گرفتم

همچنین از اسطوره پاراالمپیکی خراسان که با کسب ۵ طلای المپیک در مقام سرمربی و ۳ طلای این رقابت‌ها در قامت بازیکن حالا رکورددار بلامنازع است، در این مراسم تجلیل شد. هادی رضایی بعد از این تجلیل روی سن و پشت تریبون رفت و در جملاتی کوتاه گفت: من جوایز بسیار زیادی در دوران ورزشی‌ام گرفتم؛ از مدال‌ها و نشان‌های پاراالمپیکی و جهانی بگیرید تا هدایای مسئولان.

اما حقیقت آن است تندیسی که از انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان‌رضوی گرفتم، برای من بهترین هدیه بود، زیرا خبرنگاران ریزبین هستند و به‌عنوان گوش شنوا و چشم بینای جامعه، قطعا انتخابی کارشناسی‌شده دارند و این برایم خیلی ارزشمند است.

ناصحی: مشهد باید به جایگاه قدیمش در ورزش دست یابد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد یکی از میهمانان ویژه این همایش بود که روی سن رفت و گفت: استفاده از ظرفیت ورزش به افزایش سلامت و آرامش جامعه منجر می‌شود. به‌تازگی همین انسجامی که به‌دلیل پیروزی‌های پی‌درپی در مسابقات کشتی میان مردم ایران شکل گرفت، اتفاق ارزشمندی بود که دولت و دستگاه‌های حاکمیتی نمی‌توانند چنین انسجامی را در هیچ زمینه مشابهی برای کشور ایجاد کنند. مهدی ناصحی افزود: از ورزشی حمایت می‌کنیم که نام مشهد را در عرصه ملی ارتقا دهد. برای ما مهم است که مشهد به جایگاه قدیمش در حوزه ورزش دست پیدا کند که البته این موضوع به اختصاص منابعی خاص نیاز دارد.

علوی: به‌دنبال تسهیلگری در حوزه ورزش هستیم

رئیس کمیسیون ورزش‌وجوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم با تصویب راه‌اندازی کمیسیون ویژه ورزش‌وجوانان به‌دنبال تسهیلگری در حوزه ورزش است. سیدحسین علوی‌مقدم افزود: شورای ششم به‌عنوان یک شورای جهادی نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد وبا تصویب کمیسیون ویژه ورزش‌وجوانان به‌دنبال تسهیلگری در حوزه ورزش است. برنامه‌های مختلفی در حوزه ورزش داریم، اما ابتدا باید حوزه مدیریت شهری نظام‌مند شود.

وی تصریح کرد: کارگروهی از بدنه پیشکسوتان و رسانه ورزش خراسان‌رضوی در این کمیسیون تشکیل خواهیم داد. درِ شورای شهر و کمیسیون ورزش به روی تمام پیشکسوتان و رسانه ورزش باز است تا بتوانیم اتفاقات ویژه‌ای برای مشهد رقم بزنیم. ورزش همگانی قطعا در اولویت شورای ششم قرار دارد، اما از آنجا که ورزش قهرمانی ایجاد انگیزه می‌کند، به این موضوع نیز توجه خواهیم کرد.

پایان هفته اول سومین جام رسانه و مهربانی

هفته نخست رقابت‌های جام رسانه و مهربانی روز گذشته و در فاصله ۱۴ ساعت بعد از پایان همایش پنجشنبه‌شب برگزار شد و در نخستین بازی تیم شادروان تقی‌پور برابر تیم شادروان شفیعی به برتری ۵ بر ۴ رسید. در دیگر دیدار هفته اول هم تیم شادروان موسوی توانست با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم شادروان شمسی بگذرد. هفته دوم این مسابقات پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->