اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن درباره پذیرش دیدگاه‌های سیاسی یکدیگر در رویداد‌های سیاسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قطار سریع السیر مشهد-تهران روی ریل خدمت به زائران

  • کد خبر: ۱۲۴۰۴۵
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
قطار سریع السیر مشهد-تهران روی ریل خدمت به زائران
استاندار خراسان رضوی از قطار سریع السیر مشهد-تهران به عنوان زیرساختی مهم برای خدمت به زائران امام هشتم(ع) یاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز شنبه و در جمع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مشهد افزود: برای ارائه خدمات مناسب به زائران باید از تمامی ظرفیت‌های استفاده شود تا مشکلی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل، بهداشت و اقامت صورت نگیرد و این در حالی است که سازو کار مدیریتی این موضوع باید در سطحی کلان‌تر از استان در نظر گرفته شود و بر همین اساس باید مفاهمه‌ای بین نمایندگان مجلس و دولت صورت گیرد تا سطح آن از نظر راهبردی افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع زیارت یک ظرفیت استثنایی فرا ملی است، بر این اساس شورای ملی زیارت نیازمند تدابیر و سیاست کلان در این زمینه است که همچنان از این فرصت محروم هستیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی ها پنج میلیون نفر در بازه زمانی یک ماهه وارد کربلا می شوند و این موضوع با مشارکت دو کشور ایران و عراق صورت می‌گیرد.

به گفته وی، حال آنکه امسال بر اساس پیش‌بینی ها حدود ۶ میلیون نفر در دهه پایانی ماه صفر در مشهد حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در حوزه زیارت باید نگاه برنامه‌ریزی تغییر پیدا کند و سه لایه شهرستانی، استانی و کشوری برای آن در نظر گرفته شود و برنامه‌ریزی مالی نیز باید نیاز محور باشد تا مشکلات استان حل شود.

نظری گفت: با وجود مساحت و جمعیت استان خراسان رضوی از منظر سرانه‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی دچار عقب‌ماندگی هایی نسبت به کشور هستیم و این در حالی است که تعداد زائران در استان به همراه اتباع خارجی که بیشتر در حاشیه شهرها مستقر هستند در نظر گرفته نمی‌شود.

اعضای کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه هفته گذشته و به مدت سه روز با برگزاری جلسات فشرده با نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه کشور و دیوان محاسبات کشور در مشهد، موضوع بازنگری و اصلاح ساختار بودجه کشور را در دستور کار خود قرار داده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->