کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها
مقایسه آماری نتایج ساپینتو با فرهاد مجیدی در پایان هفته چهارم لیگ

استقلال پارسال بهتر از امسال

  • کد خبر: ۱۲۴۱۰۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
استقلال پارسال بهتر از امسال

به گزارش شهرآرانیوز؛ مقایسه عملکرد فنی سرمربی سابق و فعلی استقلال نشان می‌دهد که هنوز سکان‌دار پرتغالی آبی‌ها نتوانسته است انتظار‌ها را برآورده کند. استقلال، لیگ بیست‌ودوم را بعد از جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی، با هدایت سرمربی نام‌آشنای پرتغالی آغاز کرده است و آبی‌ها امیدوارند با ریکاردو ساپینتو بتوانند از قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنند و در دومین سال پیاپی بالاتر از سایر مدعیان، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پایان مشترک رکورد تاریخی استقلال و «فرهاد»!

استقلالی‌ها درحالی قهرمانی لیگ بیست‌ویکم را به‌دست آوردند که نکته اصلی این قهرمانی، شکست‌ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی بود که باعث شد رکوردی بی‌سابقه ثبت شود و آبی‌پوشان پایتخت، اولین قهرمانِ بدون باخت در تاریخ لیگ‌برتر لقب گرفتند؛ اما آبی‌ها در آغاز لیگ بیست‌ودوم و با هدایت ریکاردو ساپینتو در همان گام اول مقابل سپاهان شکست خوردند تا رکورد شکست‌ناپذیری آن‌ها روی عدد سی هفته متوقف شود. فرهاد مجیدی هم که به لیگ امارات رفته و سکان هدایت الاتحاد کلبا را پذیرفته است، جمعه‌شب در گام نخست فصل جدید لیگ امارات، شکستی دوگله را مقابل البطائح تجربه کرد تا استقلال و مجیدی در یک نقطه مشترک روند شکست‌ناپذیری‌شان به پایان رسیده باشد!

تیم «ساپینتو» بیشتر مالک توپ است

سرمربی پرتغالی استقلال بعد از توقف تیمش در هفته چهارم لیگ‌برتر مقابل نفت مسجدسلیمان، نسبت به انتقاد‌ها علیه ناهماهنگی تیمش گله کرد و مدعی شد که تیم تحت هدایت او، تهاجمی‌تر از استقلال فصل گذشته بازی می‌کند. البته ریکاردو ساپینتو در گفت‌وگوی بعدی خود اعلام کرد که قصدی برای کنایه‌زدن به عملکرد فصل گذشته آبی‌پوشان نداشته و حرف‌هایش اشتباه ترجمه شده است. استقلال در لیگ بیست‌ودوم با هدایت ریکاردو ساپینتو توانسته است فقط در مالکیت توپ آماری بهتر از استقلالِ فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی به‌جا بگذارد؛ به‌طوری‌که آبی‌ها میانگین در هر مسابقه ۵۶‌درصد مالک توپ هستند، درحالی‌که فصل گذشته میانگین ۵۱ درصد مالکیت به ثبت رسیده است.

مقایسه آماری؛ سنگینی کفه ترازو به‌سود «مجیدی»

آبی‌پوشان پایتخت فصل گذشته تا پایان هفته چهارم موفق شده بودند پنج گل به‌ثمر برسانند؛ اما در این فصل چهار گل زده در کارنامه استقلال به چشم می‌خورد. بررسی گل‌های خورده هم نشان می‌دهد استقلال مجیدی تا پایان هفته چهارم تیم بهتری بوده است، به‌طوری‌که آبی‌ها در فصل گذشته فقط یک‌بار در چهار دیدار نخست دروازه‌شان باز شد و سه کلین‌شیت در کارنامه حسین حسینی ثبت شد؛ اما در لیگ بیست‌ودوم سه بار دروازه استقلال باز شده و دروازه‌بان باتجربه استقلال موفق شده است دو کلین‌شیت ثبت کند.

استقلال در لیگ بیست‌ویکم و با هدایت فرهاد مجیدی در پایان هفته چهارم توانست با کسب ۱۰‌امتیاز صدرنشین جدول باشد؛ اما استقلال ساپینتو درحالی به کارش در هفته چهارم پایان داد که آبی‌ها با هفت امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده‌اند و البته فاصله‌ای یک‌امتیازی تا صدر جدول دارند.

رکورد امیدوارکننده «ساپینتو»؛ بهترین شروع ممکن!

ریکاردو ساپینتو توانسته است همراه این تیم در چهار بازی ابتدایی لیگ بیست‌ودوم، هفت امتیاز کسب کند. ساپینتو درحالی به این میزان از امتیاز دست یافته است که سرمربیان خارجی پیشین استقلال در ادوار لیگ‌برتر به‌مراتب عملکردی ضعیف‌تر از او داشته‌اند! رولند کخ پس از پنج هفته توانست هفت امتیاز کسب کند.

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی سابق آبی‌های پایتخت، نیز بعد از پنج هفته موفق شد همراه با استقلال شش‌امتیاز به‌دست بیاورد و آمار‌و‌ارقام آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی محبوب هواداران آبی‌پوشان پایتخت، حتی از شفر هم ناامیدکننده‌تر بود و استراماچونی در شش هفته نخست حضورش روی نیمکت استقلال، شش امتیاز گرفت. ساپینتو با عملکردی موفق که روی نیمکت استقلال داشته، توانسته است در قیاس با دیگر‌مربیان خارجی استقلال، امتیاز بیشتری کسب کند.

سرمربی پرتغالی استقلال وعده بازی‌های تهاجمی را به هواداران آبی‌پوش داده است و استقلالی‌ها امیدوارند با هماهنگی بیشتر خط حمله به‌ویژه زوج محمد محبی و مهدی قایدی و حضور هم‌زمان این دو ستاره در ترکیب آبی‌ها، وعده ساپینتو محقق شود و آبی‌پوشان پایتخت بتوانند همراه با سرمربی پرتغالی خود قهرمانی‌شان را تکرار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->