فعالیت پاکبانان کاروان خدام الحسین (ع) مشهد در نجف آغاز شد

  • کد خبر: ۱۲۴۵۷۷
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
فعالیت پاکبانان کاروان خدام الحسین (ع) مشهد در نجف آغاز شد
معاون مالی و پشتیبانی شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: کاروان هزارنفری مشهد برای حسین (ع) طی سه روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه با بدرقه رسمی عازم عراق شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضامومنی، معاون مالی و پشتیبانی شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد افزود: کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد متشکل از ۵۰۰ پاکبان، ۳۵۰ اتوبوسران به همراه تعدادی راهنمای زائر و کادر پشتیبانی هستند که پیش از آغاز خدمت رسانی به زائران اربعین به زیارت دوره اعتبات عالیات جهت افزایش روحیه معنوی اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: پاکبانان سه‌شنبه، ۱۵ شهریور، یک روز زودتر از زمان تعیین شده با گرفتن اذن خدمت از امام علی (ع) فعالیت خود را در معابر پیرامونی حرم مطهر آغاز کردند.
به گفته وی، اتوبوس‌ها نیز سه‌شنبه شب از مرز عبور کرده و وارد عراق شدند و جابجایی زائران اربعین را از مرز مهران تا شهرکوت انجام خواهند داد.
به گفته وی، پیش از این قرار بود تا اتوبوس‌ها مسیر شوملی تا نجف را تحت پوشش قراردهند، اما بنا به سیاست‌های کشور عراق این مسیر برای ارائه خدمت به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مشخص و جابجایی زائران از صبح روز چهارشنبه،۱۶شهریور آغاز شد.

اذن خدمت پاکبانان حریم رضوی در حرم علوی

 
 
اولین روز خدمت پاکبانان کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد در نجف اشرف
 

حدود ۶۰۰ پاکبان مشهدی روزانه یک‌میلیون متر مربع از شهر نجف را نظافت خواهند کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->