کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

علیپوریان: توقعات بالا از تیم ملی والیبال نشسته ما را بیچاره کرده است

  • کد خبر: ۱۲۴۸۶۸
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
علیپوریان: توقعات بالا از تیم ملی والیبال نشسته ما را بیچاره کرده است
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: توقعات بالا از تیم ملی والیبال نشسته ما را بیچاره کرده است. مسئولان فکر می‌کنند، چون همیشه ما قهرمانیم، کار آسانی در پیش داریم و هر بلایی که می‌خواهند سر تیم ما می‌آورند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، داوود علیپوریان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط اردوی تیم ملی والیبال نشسته در مشهد عنوان کرد: سالن و هتل شرایط خوبی دارد، معمولا اردو‌های مشهد نیز شرایط خوبی داشته است. پس از این اردو ۳ اردوی دیگر تا اعزام به مسابقات بوسنی در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه یک تورنمنت تدارکاتی برای تیم ملی در مهر ماه نیز تدارک دیده شده است، افزود: بازیکنان به مرور به مرز آمادگی خواهند رسید. فکر نمی‌کنم تا شرایط ایده‌آل مربیان فاصله زیادی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در خصوص پیش‌بینی‌اش از وضعیت ایران در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی بیان کرد: پیش از این نیز به این کشور سفر کرده‌ایم. والیبال نشسته در بوسنی طرفداران زیادی دارد و فکر می‌کنم به اندازه مسابقات پارالمپیک هوادار به سالن بیاید. شرایط سختی در بوسنی خواهیم داشت، اما با علم به این موضوع در بوسنی حاضر خواهیم شد که فکر می‌کنم بتوانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا شرایط برای قهرمانی مجدد ایران فراهم است یا خیر، تصریح کرد: در ورزش احتمالات زیادی وجود دارد، ممکن است اتفاق ناگوار و پیش‌بینی نشده‌ای رخ داده و از قهرمانی ایران جلوگیری کند، اما قصد ما قهرمانی است و فقط برای همین هدف به بوسنی اعزام خواهیم شد.

علیپوریان خاطرنشان کرد: توقعات بالا از تیم ملی والیبال نشسته ما را بیچاره کرده است. مسئولان فکر می‌کنند، چون همیشه ما قهرمانیم، کار آسانی در پیش داریم و هر بلایی که می‌خواهند سر تیم ما می‌آورند. تنها تیمی که در ادوار پارالمپیک در ایران مدال کسب کرده، والیبال نشسته است. جوایز و پاداش‌های ما را خورد می‌کنند، اما می‌دانیم که مردم تا چه اندازه والیبال نشسته را دوست دارند و به دلیل عشق و علاقه مردم در مسابقات برای قهرمانی تلاش می‌کنیم تا خاطرات خوبی برای مردم رقم بزنیم.

وی ادامه داد: پاداش و وعده پرداخت نشده‌ای وجود ندارد، اما در پارالمپیک‌های گذشته بدعت اشتباهی جا افتاده است. در پارالمپیک فقط تیم ما مدال می‌آورد که باعث شده پاداش‌های ما نصف شود. مسابقات والیبال نشسته در پارالمپیک از افتتاحیه آغاز و تا اختتامیه مسابقات ادامه دارد، اما مسابقات یک رشته انفرادی شاید فقط چند ساعت زمان ببرد، در حالیکه هر مسابقه والیبال نشسته ۲ ساعت زمان می‌برد، با این وجود با این مشکلات به خاطر خانواده خود و مردم کنار آمده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->