بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
سرخط خبرها

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

  • کد خبر: ۱۱۷۷۴۲
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
  • ۱
ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن
صومعه سرا یکی از شهرهای استان گیلان است که برای مسافرت گزینه بسیار خوبی است و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

گزارش آگهی

اگر فکر سفر به یکی از مناطق دیدنی شمال به سرتان زده است و می‌خواهید چند روزی را از شهر خود فاصله بگیرید، صومعه سرا گزینه مناسبی است. صومعه سرا یکی از شهرهای استان گیلان است که برای مسافرت گزینه بسیار خوبی است و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این منطقه در ۲۵ کیلومتری استان گیلان است و مردم آن با زبان گیلکی صحبت می‌کنند. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، اجاره بوم گردی گزینه بسیار مناسبی است و با اجاره اقامتگاه بوم گردی مریم گلی صومعه سرا می‌توانید چند روزی را مهمان این محله باشید. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین بوم گردی های صومعه سرا بپردازیم تا به راحتی بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

سفر به ییلاق های صومعه سرا  

اگر بخواهیم یکی از زیباترین شهرهای شمالی را معرفی کنیم، قطعاً صومعه سرا جایگاه بسیار ویژه ای دارد. این شهر در استان گیلان قرار گرفته است و شما به راحتی می‌توانید چند روزی را در این منطقه اقامت داشته باشید. این شهر به دور از هر گونه آلودگی است و شما می‌توانید با چند روز اقامت در این جا روح و جسم خودتان را تازه کنید. یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که باعث شده تا این منطقه به یکی از مناطق دیدنی و جذاب تبدیل شود، جاهای دیدنی آن است. در صومعه سرا جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با سفر به این منطقه برای بازدید از آنها برنامه ریزی کنید.

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که بهترین فصل برای سفر به این منطقه چه فصلی است. بهترین فصل برای سفر به صومعه سرا بهار و اوایل پاییز است. پیشنهاد می‌کنیم سفر در تابستان به این منطقه را فراموش کنید! چرا که این منطقه در تابستان بسیار گرم و شرجی است و مسافرت در این زمان می‌تواند شما را اذیت کند. آب و هوای این منطقه در فصل های بهار و پاییز بسیار عالی است و پیشنهاد می‌کنیم سفر خود را در این زمان انجام دهید. جالب است بدانید که در فصل زمستان هم می‌توانید مهاجرت انواع پرندگان را ببینید و لذت ببرید.

بهترین بوم گردی های صومعه سرا

در صومعه سرا اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن ها اقامت داشته باشید اما کدام اقامتگاه ها مناسب است؟ پیشنهاد ما این است که از بوم گردی ها برای اقامت در این منطقه استفاده کنید. چرا که بوم گردی های این منطقه بسیار بکر هستند و می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. در این منطقه امکان اجاره انواع اقامتگاه نظیر اقامتگاه بوم گردی گیلخانه کوچصفهان وجود دارد که در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین بوم گردی هایی که می‌توانید در منطقه صومعه سرا اجاره کنید، بپردازیم تا یکی از آن ها را انتخاب و رزرو کنید:

●       بوم گردی کلبه مریم گلی

یکی از بهترین بوم گردی هایی که در منطقه صومعه سرا وجود دارد، کلبه مریم گلی است. این کلبه در محیطی ساده و دلنشین ایجاد شده است و می‌تواند نظر هر مسافر و گردشگری را به خود جلب کند. در اتاق های این کلبه می‌توانید امکانات رفاهی اولیه را در اختیار داشته باشید و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که این بوم گردی در فاصله 14 کیلومتری صومعه سرا و منطقه طاهرگوراب قرار گرفته است. اگر به دنبال بازدید از منطقه ماسال هم هستید، این کلبه در 9 کیلومتری آن قرار دارد و می‌توانید برای بازدید از ییلاق ماسال هم برنامه ریزی کنید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

●       بوم گردی کلبه کلاغ سفید

یکی دیگر از بوم گردی های بسیار زیبا و جذابی که در منطقه صومعه سرا وجود دارد، بوم گردی کلبه کلاغ سفید است. این بوم گردی از کلبه های چوبی تشکیل شده است و حس بسیار خوبی در گردشگران ایجاد می‌کند. در سفر به صومعه سرا می‌توانید این کلبه را اجاره کنید و از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید. اتاق های این کلبه 10 متری هستند و دارای تخت های یک نفره، دونفره و رخت خواب است. همچنین میزبان این کلبه فردی مهربان و مهمان نواز است و هر چیزی که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

●       بوم گردی زرتلار

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در این منطقه وجود دارد، بوم گردی زرتلار است. این بوم گردی در واقع یک خانه روستایی زیبا و با صفا است که از چوب و گل ساخته شده است. این خانه روستایی در دو طبقه ساخته شده که طبقه بالای آن شامل دو اتاق و تراسی بزرگ است. شما می‌توانید صبح، عصر یا شب در تراس آن نشسته و با یک لیوان چایی از فضای بیرونی آن لذت ببرید. همچنین تمام امکاناتی که برای اقامت در آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام آن استفاده کنید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

●       بوم گردی کلبه یاسمن

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در منطقه صومعه سرا وجود دارد و می‌توانید از حضور در آن نهایت لذت را ببرید، کلبه یاسمن است. این بوم گردی در منطقه ای ایجاد شده است که یک طرف آن جنگل و طرف دیگر آن شالیزارها قرار دارند. همچنین در یک سمت آن هم برکه آب قرار گرفته است که همه آن ها با هم تشکیل یک منظره بسیار زیبا و دیدنی را می‌دهند. شما می‌توانید هر چند روزی که نیاز داشتید را در این بوم گردی اقامت داشته باشید و از زیبایی های این منطقه نهایت لذت را ببرید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

●       بوم گردی کلبه شهابی

کلبه شهابی یکی از بوم گردی‌های منطقه صومعه سرا است که می‌توانید از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید. طراحی و معماری این بوم گردی به قدری زیبا و شیک است که می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. تقریباً هر گردشگری که در آن اقامت داشته، از فضای آن لذت برده است و آن سفر به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل شده است. در این منطقه شما می‌توانید در کلبه اقامت داشته باشید اما از وسایل و امکانات بسیار کامل آن استفاده کنید. هر چیزی که برای چند روز اقامت نیاز دارید در این کلبه در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از آن لذت ببرید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

●       بوم گردی کلبه باغ طوبی

یکی دیگر از اقامتگاه هایی که امکان اجاره آن وجود دارد، بوم گردی کلبه باغ طوبی است. این بوم گردی هم در منطقه صومعه سرا قرار دارد و محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی در اختیار گردشگران قرار داده است. ظرفیت این بوم گردی 15 نفر است که شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده خود به آن سفر کنید.

ییلاق های صومعه سرا و اقامت در بوم گردی های آن

در جاباما امکان اجاره انواع اقامتگاه وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین آن ها را رزرو کنید. اگر قصد سفر به منطقه صومعه سرا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از بوم گردی ها استفاده کنید و با اقامتگاه هایی نظیر اقامتگاه بوم گردی نارون صومعه سرا سفر خود را دلچسب و فراموش نشدنی کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
باسلام این منظره های زیبارا نگذارید همین فردا ی عده میروند آنجاهارامیکنند آشغال دونی هرجانشستند میخورند مثل گاو زباله پخش میکنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->