بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات اعطای تسهیلات ۴میلیونی سفر به بازنشستگان کشوری+ لینک ثبت‌نام

  • کد خبر: ۱۲۵۱۸۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
جزئیات اعطای تسهیلات ۴میلیونی سفر به بازنشستگان کشوری+ لینک ثبت‌نام
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی اظهارکرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است، می توانند از تسهیلات بانکی قرض الحسنه چهار میلیون تومانی (درصورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره مند شوند.

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شده این شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف با نام “سامانه خاتم تور” به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود. متقاضیان می توانند از طریق لینک khatamtour.com یا از طریق مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ از فرایند ارائه این خدمات و تورهای شرکت مطلع شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->