نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حمایت بازیکن آلمانی چلسی از سرمربی برکنارشده

  • کد خبر: ۱۲۶۷۰۰
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
حمایت بازیکن آلمانی چلسی از سرمربی برکنارشده
هاورتز از سرمربی برکنارشده چلسی حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز بعد از اخراج توماس توخل از چلسی و منصوب شدن گراهام پاتر به جای او به نظر می‌رسید هوا در این باشگاه آفتابی است و چلسی موفق شده خیلی سریع تیم را حول محور گراهام پاتر متحد کند. اما کم کم نشانه‌هایی از نارضایتی از درون رختکن چلسی به گوش می‌رسد.

کای هاورتز اولین کسی است که به صورت علنی از تصمیم باشگاه برای اخراج توخل انتقاد می‌کند. با اینکه ممکن است گفته شود او به دلیل اینکه مربی اخراجی هموطنش بوده به دفاع از او برخاسته، ولی صحبت‌های امروز هاورتز مسلما جو رختکن آبی‌های لندن را سنگین‌تر خواهد کرد.

هاورتز در دوران توماس توخل از نظر فوتبالی روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذاشت و موفق شده بود جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند.


ستاره آلمانی چلسی در مصاحبه جنجالی امروزش با نشریه آلمانی کیکر گفت:" واقعا غافلگیر شدم. به خصوص با توجه به اینکه ما فصل قبل با هدایت توخل عالی بازی می‌کردیم و نتایج عالی‌ای هم گرفته بودیم.

درست است که الان در رتبه ششم جدول هستیم، ولی هنوز خیلی زود است و کسی نمی‌تواند از شروع بد صحبت کند. به خصوص با توجه به اینکه چندین بازیکن جدید داریم که هنوز در تیم جا نیفتاده‌اند. ولی فوتبال همیشه خیلی سریع حرکت می‌کند و از این اتفاق‌ها می‌افتد. ما تیم خیلی خوبی داریم و مربی جدید هم موفق شده نظر رختکن را به خودش جلب کند، ولی باز هم می‌گوید اخراج توخل واقعا عجیب و غافلگیرکننده بود".

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->