نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

شروع رسمی مسابقات والیبال ساحلی زنان

  • کد خبر: ۱۲۶۹۲۶
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
شروع رسمی مسابقات والیبال ساحلی زنان
تور ملی والیبال ساحلی زنان از مهرماه آغاز خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تور ملی والیبال ساحلی زنان مهرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و نمایندگان استان‌های مختلف کشور برای نخستین بار حضور در این مسابقات را به صورت رسمی تجربه خواهند کرد.
راه‌اندازی مسابقات والیبال ساحلی زنان یکی از برنامه‌های فدراسیون والیبال بود که از سال ۹۹ کار‌های مقدماتی آن شروع شد.
افزایش سطح علمی و فنی داوران والیبال ساحلی، آماده‌سازی کمپ‌های مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌های والیبال ساحلی زنان در بستر‌های مناسب فرهنگی و محیطی، از جمله اقدامات فدراسیون والیبال در این زمینه از سال ۹۹ تا کنون بود.
همچنین مجوز‌های لازم به هیات‌های استانی داده شد تا مسابقات والیبال ساحلی زنان را در شرایط مناسب برگزار کنند تا با شناسایی استعدادها، زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی این رشته مهیا شود.
این روند در سال جاری نیز پیگیری شد و پس از آماده‌سازی زمین ساحلی فدراسیون، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود تا مهرماه وعده داده شده محقق شود و نخستین مسابقات رسمی والیبال ساحلی زنان از ۹ تا ۱۱ مهر در زمین ساحلی فدراسیون برگزار شود.
این مسابقات بر اساس آیین‌نامه تدوین شده ازسوی کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و در این آئین‌نامه ابعاد زمین بازی ۸ متر در ۱۶ متر و ارتفاع تور دو متر و ۲۴ سانتی‌متر تعیین شده است. بازی در ۲ ست ۲۱ پوئنی انجام می‌شود و ست سوم ۱۵ خواهد بود.
هزینه ورودیه هر تیم متشکل از دو بازیکن، یک مربی یا سرپرست در مسابقات تور آزاد کشور بیست میلیون ریال است که می‌بایست ازطریق درگاه بانکی به حساب فدراسیون والیبال واریز شود. این مبلغ شــامل هـزینه اسکان (محل اسکان خوابگاه شماره ۲ ورزشگاه آزادی) و تغذیه (صبحانه، نهار و شام) است.
مربی باید دارای کارت مربیگری ساحلی باشد و سهمیه هر استان در این مسابقات دو تیم است. استان تهران و توابع هریک با دو تیم امکان حضور دارند که در مجموع چهار تیم می‌شود. مناطق آزاد نیز امکان حضور با دو تیم را خواهند داشت.

به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی و جایزه نقدی اهداء می‌گردد.
فدراسیون والیبال برای ارزیابی بیشتر علاقه بانوان به این رشته ورزشی، سال ۹۹ مجوز مسابقات والیبال ساحلی زنان را صادر کرد و یک دوره به میزبانی هیات تهران و با حضور ۴۴ تیم برگزار شد که استقبال گسترده بانوان از این رشته ورزشی را تایید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->